• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De online scorecard 3.0

meet en verbeter je online resultaten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De online scorecard 3.0
De online scorecard 3.0
Echt gebruikt
7,45
ISBN
9789043031738
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
264

Waar gaat het over?

Ondernemingen die het online domein benaderen zonder een volgbare opzet schieten tekort. De online scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. De Online Scorecard 3.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. De auteurs beschrijven de veel gebruikte termen, de indicatoren, modellen en technologieën en brengen ze met elkaar in verband. Daarbij verwijzen zij geregeld naar betrouwbare en volledige bronnen. De theorie wordt nog inzichtelijker door interviews met inspirerende spelers die met de online scorecard hebben gewerkt, zoals Marijn de Wit (BOL), Martijn van der Zee (KLM) en Geert-Jan Smits (Flinders). Opdrachten, infographics en een heldere structuur maken dit boek ook geschikt als studieboek. Het is van belang voor e-commerce geïnteresseerden, (e-commerce) managers, studenten en docenten aan HBO en universiteit. Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds, vaste columnist van Het Financieele Dagblad en docent aan Beeckestijn business school en Nijenrode business universiteit. Geert-Jan Smits is managing director bij Flinders en bestuurslid bij Thuiswinkel.org. De eindredactie en educatieve toepassing is in handen van Marenna van Reijsen. Zij is consultant, lector en docent e-commerce bij Tio University of applied sciences en auteur van het boek Interactieve Marketing.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
nog 1 op voorraad
7,30
Luis R. Gomez-Mejia, David Balkin
Personeelsmanagement
nog 1 op voorraad
5,15
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
nog 1 op voorraad
7,30
Luis R. Gomez-Mejia, David Balkin
Personeelsmanagement
nog 1 op voorraad
5,15
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85

Anderen bekeken ook

David Allen, N.v.t.
Getting things done
5,00
G.J. Smits, J. Steins Bisschop
De Internet Scorecard 2.0
5,00
Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede
Allemaal andersdenkenden
15,60
Joost Steins Bisschop
Chatten Met Je Dochter
5,45
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof
19,00
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
5,00
Joost Steins Bisschop, Geert-Jan Smits
De Scorecard 4.0
14,80
26,70
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Voor Dummies - Lean voor Dummies
13,50
Keesjan Deelstra, nvt
Handboek - Zoekmachinemarketing
sorry, niet op voorraad
Marieta Vos, Henny Schoemaker
Geintegreerde communicatie
sorry, niet op voorraad