Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Online Scorecard 3.0

Meet en verbeter je online resultaten list of authors
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting

7,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De Online Scorecard 3.0
De Online Scorecard 3.0
Echt gebruikt
7,85
694100010
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043031738
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
264

Waar gaat het over?

Ondernemingen die het online domein benaderen zonder een volgbare opzet schieten tekort. De online scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren.

De Online Scorecard 3.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. De auteurs beschrijven de veel gebruikte termen, de indicatoren, modellen en technologieën en brengen ze met elkaar in verband. Daarbij verwijzen zij geregeld naar betrouwbare en volledige bronnen. De theorie wordt nog inzichtelijker door interviews met inspirerende spelers die met de online scorecard hebben gewerkt, zoals Marijn
de Wit (BOL), Martijn van der Zee (KLM) en Geert-Jan Smits (Flinders).

Opdrachten, infographics en een heldere structuur maken dit boek ook geschikt als studieboek. Het is van belang voor e-commerce geïnteresseerden, (e-commerce) managers, studenten en docenten aan HBO en universiteit.

Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds, vaste columnist van Het Financieele Dagblad en docent aan Beeckestijn business school en Nijenrode business universiteit. Geert-Jan Smits is managing director bij Flinders en bestuurslid bij Thuiswinkel.org. De eindredactie en educatieve
toepassing is in handen van Marenna van Reijsen. Zij is consultant, lector en docent e-commerce bij Tio University of applied sciences en auteur van het boek Interactieve Marketing.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
17,95
Tweedehands Echt gebruikt
15,50
nog 1 op voorraad
13,70
nog 1 op voorraad
9,80
nog 1 op voorraad
16,40
Tweedehands Beetje gebruikt
17,95
Tweedehands Echt gebruikt
15,50
nog 1 op voorraad
13,70
nog 1 op voorraad
9,80
nog 1 op voorraad
16,40

Anderen bekeken ook

4,95
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof
11,00
G.J. Smits, J. Steins Bisschop
De Internet Scorecard 2.0
70% korting
5,00
70% korting
5,45
70% korting
6,35
40% korting
5,00
Keesjan Deelstra, nvt
Handboek - Zoekmachinemarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Marieta Vos, Henny Schoemaker
Geintegreerde communicatie
sorry, niet op voorraad
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad