• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek - Zoekmachinemarketing

4e editie
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789059404533
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
520

Waar gaat het over?

Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. In deze vierde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten, advertentievormen, onderzoekscijfers en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Nieuw ten opzichte van de derde editie is dat uitgebreid wordt stilgestaan bij sociale media zoals Facebook. Naast websiteoptimalisatie zijn optimalisatie van video, audio, afbeeldingen, kaarten en nieuws steeds belangrijker. Tot de behandelde onderwerpen behoren: - Wat is zoekmachinemarketing? - Hoe werken de verschillende zoekmachines en gidsen? Wat zijn de modellen? Wat is hun wijze van verzamelen? Moet u betalen voor posities of juist niet? - Hoe zoekt uw doelgroep? Hoe komt u boven in de zoekresultaten van uw doelgroep te staan? - Wat is Universal search? Welke elementen maken deel uit van een Universal-searchresultaat en hoe beïnvloedt u die? - Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines voor uw webcontent bepalen en waar moet u op letten? - Hoe zet u sociale media zoals Hyves, LinkedIn, Digg, eKudos, NUjij, Twitter en del.icio.us in voor zoekmachinemarketing? En hoe optimaliseert u voor sociale media? - Hoe maakt u een databasegestuurde site doorzoekbaar? - Hoe zorgt u dat uw doelgroep op uw resultaat in de zoekmachine klikt? - Waar houden zoekmachines niet van? Wat zijn struikelblokken voor zoekrobots? - Hoe wordt u opgenomen in zoekmachines, internetgidsen en verticals zoals Google Maps, Google Video, YouTube en Google Nieuws? Hoe bedrijft u PR 2.0? - Hoe zet u een betaalde zoekmachineadvertentiecampagne op? Welke advertentievormen en biedingsmodellen bestaan er? Waar moet u op letten en hoe verbetert u de conversie? - Hoe meet u de resultaten van uw zoekmachinemarketinginspanningen? Hoe doet u nulmetingen, maakt u rapportages en gebruikt u webstatistieken? - Wat brengt de toekomst? Hoe ontwikkelen de zoekmachines zich en welke implicaties kan dit hebben voor uw zoekmachinemarketing? Op de begeleidende website www.searchmarketing.nl vindt u aanvullende artikelen en de jongste ontwikkelingen. Tevens vindt u hier alle url’s van de besproken sites, zodat u eenvoudig kunt doorklikken, en heel veel aanvullende verwijzingen. En met de kortingsbonnen in het boek ter waarde van 125 euro kunt u direct aan de slag!
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

25% korting
4=3 actie
8,70

Recensies

0 recensies

Meer in Internet

4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,30
4=3 actie
9,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,30
4=3 actie
9,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

4=3 actie
4,75
Jolanda Bouman
Tips en tools
30% korting
4=3 actie
6,90
30% korting
4=3 actie
4,75
April Genevieve Tucholke
Wink, Poppy en Midnight
30% korting
4=3 actie
6,30
Stephen E Ambrose, Eisenstaedt
Eisenhower
sorry, niet op voorraad
Ko van Geemert, K. Van Geemert
Succesvol Presenteren
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad