Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zoekmachinemarketing / Handboek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

12,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zoekmachinemarketing / Handboek
Zoekmachinemarketing / Handboek
Als nieuw
12,00
732100709
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059401167
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
270

Waar gaat het over?

Dit boek leert u hoe u succesvol een on line zoekmachinemarketingcampagne opzet. On line marketing, en met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren. Voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het echter zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. Dit op de praktijk gerichte boek leert u de feiten kennen; het geeft antwoord op onder meer de volgende vragen: - Wat is zoekmachinemarketing? - Hoe werken de verschillende zoekmachines en -gidsen? Wat zijn de verschillende modellen? Wat is hun wijze van verzamelen, hoe werkt het algoritme van ranking enzovoort. Moet ik betalen voor posities? Of juist niet? - Hoe zoekt mijn doelgroep? Hoe kom ik boven in de zoekresultaten van mijn doelgroep te staan? - Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines bepalen en waar moet ik per component op letten? - Hoe maak ik een databasegestuurde site doorzoekbaar? - Hoe zorg ik dat mijn doelgroep op mijn resultaat in de zoekmachine klikt en niet op dat van de concurrent? - Hoe zorg ik dat mijn website zoekmachinevriendelijk is en doorzocht kan worden door de zoekrobots? - Waar houden zoekmachines niet van? Wat zijn struikelblokken voor zoekrobots? - Hoe word ik opgenomen in de verschillende zoekmachines en internetgidsen? - Hoe zet ik een betaalde zoekmachine-advertentiecampagne op? Waar moet ik op letten en hoe verbeter ik de conversie? - Hoe meet ik de resultaten van mijn zoekmachinemarketinginspanningen? Hoe doe ik nulmetingen, maak ik rapportages en webstatistieken? - Wat brengt de toekomst ons? Hoe ontwikkelen de zoekmachines zich en welke implicaties kan dit hebben voor mijn zoekmachinemarketing? De begeleidende website www.searchmarketing.nl geldt als aanvulling op het boek. Aangezien de zoekmachinemarketingwereld constant verandert, vindt u hier aanvullende artikelen en de jongste ontwikkelingen. Tevens vindt u hier alle url's van de besproken sites, zodat u makkelijk kunt doorklikken, en heel veel aanvullende verwijzingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

40% korting
4,75

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
A. Hollander
Java
40% korting
nog 1 op voorraad
25,00
Ward van der Put
PHP kookboek
nog 1 op voorraad
53,95
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Beetje gebruikt
5,90
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Als nieuw
8,00
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Echt gebruikt
5,50
Ghica van Emde Boas
PHP en MySQL
nog 1 op voorraad
22,20
A. Hollander
Java
40% korting
nog 1 op voorraad
25,00
Ward van der Put
PHP kookboek
nog 1 op voorraad
53,95
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Beetje gebruikt
5,90
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Als nieuw
8,00
Andree Hollander
HTML en CSS
Tweedehands Echt gebruikt
5,50
Ghica van Emde Boas
PHP en MySQL
nog 1 op voorraad
22,20

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
12,25
sorry, niet op voorraad
Josine van de Nobelen
Master je website
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad