• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Scorecard 4.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

14,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De Scorecard 4.0
De Scorecard 4.0
Als nieuw
14,80
ISBN
9789043037709
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
191

Waar gaat het over?

Ondernemingen die in het online domein actief zijn zonder een goed doordachte opzet schieten tekort. De Scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten, te verantwoorden en te verbeteren. De Scorecard 4.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. Dit boek probeert te helpen om daadwerkelijk resultaten te bereiken. Het reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Ook helpt het je de juiste vragen te stellen, waardoor je tussentijds kunt volgen of de gekozen werkrichting de juiste was, met als doel het rendement op de investeringen inzichtelijk te maken en bedrijfsdoelstellingen te realiseren. De Scorecard kan ervoor zorgen dat medewerkers in alle geledingen van de organisatie een strategie delen, doelen gemeen hebben, met elkaar begrijpen wat succes is, en begrip hebben voor elkaars dilemma’s. Dit boek biedt een heldere handleiding voor diegene die op sturend of uitvoerend niveau bezig is met de online activiteiten van een organisatie. Ook biedt het handvatten om inzicht te krijgen in hoe je die online prestaties kunt verbeteren. De heldere structuur, voorbeelden en interviews maken dit boek daarnaast geschikt als studieboek in het hoger onderwijs. Op de website www.deonlinescorecard.nl vind je opdrachten en aanvullend lesmateriaal. Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds (www.jungleminds.nl) en auteur van talrijke publicaties (oud-columnist Het Financieele Dagblad, Frankwatching) en diverse boeken. Eindredacteur Marenna van Reijssen (www.mareredactie.nl) is docent Digital Marketing bij Breda University of Applied Sciences. Zij is tevens auteur van het boek Interactieve marketing.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
12,05
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
nog 1 op voorraad
31,04
Diddo van Zand, D. van Zand
Mensenkennis ontwikkelen
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
nog 1 op voorraad
14,55
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
12,05
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
nog 1 op voorraad
31,04
Diddo van Zand, D. van Zand
Mensenkennis ontwikkelen
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
nog 1 op voorraad
14,55

Anderen bekeken ook

G.J. Smits, J. Steins Bisschop
De Internet Scorecard 2.0
5,00
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management 9/E + Sap
4,15
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
5,00
Smits Geert-Jan, Steins Bisschop Joost
De Internet Scorecard
4,75
Joost Steins Bisschop, Geert-Jan Smits
De online scorecard 3.0
7,45
sorry, niet op voorraad
Wolters Kluwer Nederland
Collegebundel 2022-2023
sorry, niet op voorraad
Sander Jansen, James van de Merbel
Het managementboek voor digitale transformatie
sorry, niet op voorraad