• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De scorecard 4.0

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

18,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De scorecard 4.0
De scorecard 4.0
Als nieuw
18,95
10000332177
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043037709
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
191

Waar gaat het over?

Ondernemingen die in het online domein actief zijn zonder een goed doordachte opzet schieten tekort. De Scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten, te verantwoorden en te verbeteren.De Scorecard 4.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. Dit boek probeert te helpen om daadwerkelijk resultaten te bereiken. Het reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Ook helpt het je de juiste vragen te stellen, waardoor je tussentijds kunt volgen of de gekozen werkrichting de juiste was, met als doel het rendement op de investeringen inzichtelijk te maken en bedrijfsdoelstellingen te realiseren.De Scorecard kan ervoor zorgen dat medewerkers in alle geledingen van de organisatie een strategie delen, doelen gemeen hebben, met elkaar begrijpen wat succes is, en begrip hebben voor elkaars dilemma’s.Dit boek biedt een heldere handleiding voor diegene die op sturend of uitvoerend niveau bezig is met de online activiteiten van een organisatie. Ook biedt het handvatten om inzicht te krijgen in hoe je die online prestaties kunt verbeteren.De heldere structuur, voorbeelden en interviews maken dit boek daarnaast geschikt als studieboek in het hoger onderwijs. Op de website www.deonlinescorecard.nl vind je opdrachten en aanvullend lesmateriaal.Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds (www.jungleminds.nl) en auteur van talrijke publicaties (oud-columnist Het Financieele Dagblad, Frankwatching) en diverse boeken.Eindredacteur Marenna van Reijssen (www.mareredactie.nl) is docent Digital Marketing bij Breda University of Applied Sciences. Zij is tevens auteur van het boek Interactieve marketing.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Ton Borchert
Marketing
25% korting
28,95 21,71
Tweedehands Als nieuw
41,95
Tweedehands Als nieuw
42,55
Henry Mintzberg
Organisatiestructuren
Tweedehands Als nieuw
48,55
Tweedehands Beetje gebruikt
12,95
Marian Burk Wood
Het marketingplan
Tweedehands Beetje gebruikt
19,50
Ton Borchert
Marketing
25% korting
28,95 21,71
Tweedehands Als nieuw
41,95
Tweedehands Als nieuw
42,55
Henry Mintzberg
Organisatiestructuren
Tweedehands Als nieuw
48,55
Tweedehands Beetje gebruikt
12,95
Marian Burk Wood
Het marketingplan
Tweedehands Beetje gebruikt
19,50

Anderen bekeken ook

Joost Steins Bisschop
De Online Scorecard 3.0
25% korting
5,89
Wolters Kluwer Nederland
Collegebundel 2022-2023
11,15
Geef me een seintje
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
Geef me een seintje
Geef me een seintje