• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Blad voor de mond

persvrijheid wereldwijd
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491833281
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
PixelPerfect Publications
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
278

Waar gaat het over?

Blad voor de Mond: persvrijheid wereldwijd Wat betekent het als je je krant niet meer kunt vertrouwen? Als het journaal een speeltje is van de overheid? En als nieuwssites alleen berichten publiceren die geen gevaar vormen voor de machthebbers? En hoe voelt het als ook jij moet oppassen wat je zegt? Slechts één op de zeven mensen op de wereld leeft in een land waar de media zich vrij kunnen bewegen. In al die andere landen hebben burgers geen volledige greep op hun leven. Machthebbers hebben er vrij spel. Van democratie is geen sprake. Blad voor de Mond legt de vinger op de zere plek. In twintig verhalen uit de hele wereld komt naar voren waarom een vrije pers een voorwaarde is voor een samenleving die zich ontwikkelt. Zonder vrije uitwisseling van informatie, ideeën en kritiek staat een beschaving stil. De verhalen in Blad voor de Mond zijn opgetekend door journalisten die weten hoe ingenieus de waarheid soms verborgen wordt, maar die zich niet laten tegenhouden haar te vinden. Het boek verschijnt op 3 mei 2016, de 25-ste internationale dag van de persvrijheid.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
15,90
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
50% korting
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
50% korting
Ard Heuvelman
Mediapsychologie
5,45
Tweedehands Als nieuw
15,90
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
50% korting
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
50% korting
Ard Heuvelman
Mediapsychologie
5,45

Anderen bekeken ook

50% korting
11,60
16,25
10,20
40% korting
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
6,00
50% korting
Arnold Karskens
Journalist te koop
4,85
5,45
50% korting
4,75
Kathleen Vereecken
Zijdeman
sorry, niet op voorraad
Marieta Vos, Henny Schoemaker
Geintegreerde communicatie
sorry, niet op voorraad
Keesjan Deelstra, nvt
Handboek - Zoekmachinemarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad