Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie

Scoren met tekst op internet, intranet en in sociale media
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

15,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie
Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie
Als nieuw
15,60
771201363
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789012583268
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Sdu B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert
en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten
thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm
is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en
sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een
goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische
en een maximum aan praktische informatie.
SOCIALE MEDIA
Schrijven voor de 'nieuwe' media is meer dan het publiceren op een website.
Je hebt ook inzicht nodig in de mogelijkheden van sociale media als
Twitter en Facebook, kennis van de manier waarop zoekprogramma's als
Google werken en inzicht in het gedrag van sitebezoekers, van smartphonegebruikers en sociale media-fans. Dit boek geeft een compleet overzicht van de mogelijkheden om webteksten maximaal te laten scoren.
WEBSCHRIJVERS
Van professionele tekstschrijvers tot studenten journalistiek, van communicatiemedewerkers en beleidsadviseurs tot bloggers: dit boek is onmisbaar
voor iedereen die schrijft voor internet en intranet, voor sites, blogs
en sociale media.
Schrijven voor het beeldscherm is onderdeel van de HVdS-reeks. Communicatieprofessionals van Hendrikx Van der Spek publiceerden in deze
reeks ook Schrijven voor lezers en De Argumentatiecoach.
Willem Hendrikx is partner in Hendrikx Van der Spek. Als schrijver, trainer
en adviseur ondersteunt hij klanten bij de overheid en in het bedrijfsleven.
Hij schreef onder andere het Handboek Intranet en, samen met Erik van
der Spek, de Gids voor het schrijven van softwarehandleidingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

40% korting
5,45

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Ilse van Ravenstein
De gespreksfluisteraar
nog 1 op voorraad
33,00
Félice de Charro
Spelen met samenwerken
nog 1 op voorraad
20,15
nog 1 op voorraad
20,50
Anne Nieboer
Kick-off
Tweedehands Echt gebruikt
13,60
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Ilse van Ravenstein
De gespreksfluisteraar
nog 1 op voorraad
33,00
Félice de Charro
Spelen met samenwerken
nog 1 op voorraad
20,15
nog 1 op voorraad
20,50
Anne Nieboer
Kick-off
Tweedehands Echt gebruikt
13,60

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
10,55
Aartjan van Erkel
Maak ze gek!
10,80
Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,05
Heidi Aalbrecht
Check je sociale media
40% korting
7,60
40% korting
5,45
sorry, niet op voorraad
Ellis Buis, Joyce Hardholt
Verleid je lezer online
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Wim Daniëls
Teksten redigeren
sorry, niet op voorraad