• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Agenda

wat elk bedrijf moet weten om succesvol te blijven
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789025415686
Bindwijze
Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Van de auteur van de internationale bestseller De bijl aan de wortel verschijnt nu De Agenda. Michael Hammer staat bekend om zijn vaak profetische inzichten. Met dit boek - in de VS een bestseller - rekent Hammer af met de gemakkelijke wijze van zakendoen in de voorspoedige jaren negentig. Bedrijven hebben een nieuwe Agenda nodig om succesvol te blijven. In het nieuwe millennium moeten managers weer serieuzer werken aan het werven en binden van klanten, en hun bedrijfsactiviteiten en -processen daarop afstemmen. De macht van de klant is een centraal thema en Hammer formuleert 9 Agenda-onderwerpen voor bedrijven om de concurrentie voor te blijven in de klantgerichte economie.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
10,75
Tweedehands Als nieuw
11,40
Louis Paul Boon
MEDIA RECLAME PUB
nog 1 op voorraad
9,25
Robert R. Blake
LEIDERSCH/DILEMMA
nog 1 op voorraad
8,95
Tweedehands Beetje gebruikt
10,75
Tweedehands Als nieuw
11,40
Louis Paul Boon
MEDIA RECLAME PUB
nog 1 op voorraad
9,25
Robert R. Blake
LEIDERSCH/DILEMMA
nog 1 op voorraad
8,95