• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Buitengewone klantenservice

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789076903125
Bindwijze
Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Mensys B.V.
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina’s
96

Waar gaat het over?

Voortaan beantwoordt u alle telefoontjes na twee of drie keer rinkelen. Uw werknemers zijn beleefd tegen uw klanten en er kan best wel eens een glimlachje vanaf. Dit zijn immers de basisingrediënten van een goede klantenservice, niet? Fout. Als u een uitstekende klantenservice wilt bieden, hebt u nood aan een systeem dat garandeert dat alle klanten efficiënt, consistent en correct behandeld worden. Als u uw klanten aanbiedt wat ze willen, ervoor zorgt dat ze gemakkelijk de gewenste producten kunnen kopen en ze correct behandelt, beschikt u over een service die garandeert dat klanten levenslang bij u blijven kopen. Als u wilt dat klanten levenslang een beroep doen op de diensten van uw bedrijf, hebt u voor het juiste boek gekozen. Over de auteur: Susan M. Gage heeft reeds voor verschillende bedrijven een programma ontwikkeld om een goede klantenservice te bieden.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
28,45
25% korting
10,75
nog 1 op voorraad
7,35
nog 1 op voorraad
33,85
nog 1 op voorraad
63,80
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
28,45
25% korting
10,75
nog 1 op voorraad
7,35
nog 1 op voorraad
33,85
nog 1 op voorraad
63,80