• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brugboek Marketing met ICT

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

14,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brugboek Marketing met ICT
Brugboek Marketing met ICT
Beetje gebruikt
14,20
ISBN
9789039524541
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
469

Waar gaat het over?

Brugboek Marketing met ICT is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs (hbo en WO) die een opleiding volgen waar het vak marketing deel van uitmaakt. Het boek laat zien hoe ICT-toepassingen helpen bij het analyseren van markt- en klantgegevens, het nemen van marketingbeslissingen op strategisch, tactisch en operationeel niveau, het gebruik van internet en andere ICT-gerelateerde kanalen en het efficiënter uitvoeren van processen. Deze zesde geheel herziene druk geeft een actueel overzicht van alle ICT-toepassingen die marketingactiviteiten ondersteunen. Nieuwe begrippen in deze zesde druk zijn onder andere de Telecommunicatiewet, accountability, marketing resource management, het DAKMAD-model, ADSL2/ADSL2+, zombienetwerken, zoekmachinemarketing (AdWords, AdSense), phishing, cloaking, duplicate pages, doorways, weblogs, RSS, RFID en ASP. De nadruk ligt steeds nadrukkelijk op de marketing - niet op de technologie - en wat een organisatie met ICT-toepassingen kan doen om haar doelen te realiseren. De student leert de verschillende ICT-toepassingen kennen en te gebruiken voor de verschillende marketingactiviteiten. Uitgangspunt hierbij is dat een marketeer geen inhoudelijke ICT-expert hoeft te zijn; ICT jargon wordt dus zoveel mogelijk vermeden en waar nodig toegelicht. Een breed perspectief zorgt daarbij voor een geïntegreerde benadering met aandacht voor onder meer strategische analyses, CRM, Multi-channeling, e-commerce en e-business, organisatie, implementatie en gebruiksvraagstukken. Elk hoofdstuk sluit af met een overzicht van kernbegrippen en zelfstudievragen. Daarnaast is het boek rijkelijk voorzien van recente voorbeelden en uitgebreid casemateriaal. Via de website www.academicsrvice.nl is bovendien aanvullend en ondersteund materiaal beschikbaar.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
27,95
30% korting
A.C.J.M. Olsthoorn
Elementaire Communicatie
5,70
30% korting
6,15
20% korting
4,75
20% korting
4,35
nog 1 op voorraad
27,95
30% korting
A.C.J.M. Olsthoorn
Elementaire Communicatie
5,70
30% korting
6,15
20% korting
4,75
20% korting
4,35