• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek crossmedia concepting

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789059317956
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
252

Waar gaat het over?

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.
Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept.
De tweede druk biedt de lezer meer handvatten bij het verzamelen van insights en meer verdieping op transmedia storytelling door een uitgebreide en vernieuwde casuïstiek. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, crossmedialog.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

Basisboek crossmedia concepting richt zich op studenten van media- en communicatiestudies op universitair en hbo-niveau.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
8,00
B. in 't Hout
De Mediamethode
nog 1 op voorraad
4,85
Tweedehands Beetje gebruikt
12,40
nog 1 op voorraad
8,00
B. in 't Hout
De Mediamethode
nog 1 op voorraad
4,85
Tweedehands Beetje gebruikt
12,40

Anderen bekeken ook

7,95
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
35,95
Carolien Vader
Content Playbook
14,10
Mark Julsing
Onderzoek doen !
29,35
J.J. Groot, J.M. Tiessen
Statistiek en demografie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Tom Fischer, Mark Julsing
Onderzoek doen!
sorry, niet op voorraad
Antoon J. van Aken, Pierre A.M. Bertens
Management control en accounting
sorry, niet op voorraad
Jan Rijkenberg
Concepting
sorry, niet op voorraad