• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zeven Marketingwetten Voor Professionals

de kortste weg naar nieuwe opdrachten
Maak tweedehands je eerste keus
30% korting
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789052615349
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
96

Waar gaat het over?

Hoe kom je als professional aan nieuwe opdrachten? Iedereen weet intussen dat goed-zijn in je vak niet voldoende is. Maar wat dan wel? We zien bij professionele dienstverleners allerlei activiteiten plaatsvinden die meestal niet werken. Denk aan advertenties, mailings, belacties en radiospotjes. Deze verkeerde manier van opdrachten verwerven leidt bij professionals tot teleurstelling en een afkeer van alles wat met acquisitie te maken heeft. En dat is jammer, want het kan ook anders. Zeven marketingwetten voor professionals neemt de (nieuwe) klant als vertrekpunt. Door te doen waar de markt om vraagt en je aldus te profileren, onderscheid je je van je concurrenten. En daarmee neemt de kans op nieuwe opdrachten aanzienlijk toe. In dit boek wordt op praktische wijze verteld wat professionals aan marketing kunnen hebben en wat ze in dat kader vooral wel en niet moeten doen. De kortste weg naar nieuwe opdrachten is niet moeilijk, maar vraagt om het maken van heldere keuzes. Ervaringsdeskundigen Frank Kwakman en Jos Burgers laten zien dat marketing en vanzelfsprekend onderdeel is van het professional-zijn.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
11,95
Jos Burgers
Gek op gaten
4=3 actie
4,75
4=3 actie
3,90
4=3 actie
13,65
Jos Burgers
Eén fan per dag
4=3 actie
6,50
Roel Bentz van der Berg
Zapdansen
4=3 actie
17,90
4=3 actie
18,45
Isak Calisir
Hallo de schepper
30% korting
4=3 actie
5,75
Michael Cordy
Genius
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad