Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Valueframing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

22,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Valueframing
Valueframing
Beetje gebruikt
22,00
554401400
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013093230
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2011

Waar gaat het over?

Vergeet alles wat je geleerd en gelezen hebt over communicatie. Alles wat uitgaat van een doel , een boodschap of een imago, dat zo effectief mogelijk moet worden overgebracht. Vertrouw op je natuurlijke gaven en het besef dat werkelijke communicatie begint met inlevingsvermogen.
Floor de Ruiter (1957), partner van De Transformatie Groep, is expert op het gebied van organisatiecultuur en regisseur van organisatieveranderingen. Hij heeft 15 jaar toe gewerkt naar zijn communicatiemethode, voor een nieuwe generatie leiders, die op een andere manier willen communiceren.
De basis daarvoor heeft hij gelegd toen hij verantwoordelijk was voor cultuur-veranderingsprogramma's bij KPN en halverwege de jaren negentig de Amerikaanse adviseurs, die Nelson Mandela hielpen Zuid Afrika voor te bereiden op de eerste vrije verkiezingen na de apartheid, naar Nederland haalde. Jarenlang heeft hij daarna gesleuteld om de communicatiegeheimen achter die indrukwekkende transformatie te vertalen naar de dagelijkse praktijk van commerciële en publieke organisaties. Hij ontwikkelde zijn praktische
benadering verder door burgemeesters en andere bestuurders te begeleiden bij
'het spreken op emotioneel beladen momenten'.
Dit boek is een nieuwe en praktische methode voor werkelijk effectieve professionele communicatie. Maar vooral ook een pleidooi voor leiderschap dat niet gericht is op het verkopen van een boodschap, maar op het creëren van verbinding, het betekenis geven
aan maatschappelijke ontwikkelingen en het leiden van werkelijke transformaties. Een
weg die Nelson Mandela ons al gewezen heeft.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
28,60
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
22,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,60
70% korting
4=3 actie
5,45
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
28,60
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
22,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,60

Anderen bekeken ook

40% korting
4=3 actie
5,20
Jaap Huisman, Janine Schrijver
Door wonen gedreven
40% korting
4=3 actie
7,15
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
8,15
Floor de Ruiter
Bottom up!
4=3 actie
23,80
Arjen Meijer
3DE5
70% korting
4=3 actie
5,45
sorry, niet op voorraad
Hans Siepel, Frank Regtvoort
Congruente overheidscommunicatie
sorry, niet op voorraad