• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brand Prototyping

developing meaningful brands
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

12,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brand Prototyping
Brand Prototyping
Beetje gebruikt
12,50
ISBN
9789013038927
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
96

Waar gaat het over?

This book presents a unique method that enables the brand to create a strong identity and to develop a meaningful relationship with the consumer.
This Brand Prototyping Process is derived from the Jungian archetypes, because these provide a framework that guides the building of a brand in an individual, consistent and consequent way. By virtue of their timeless and universal nature, they offer the ability to create a link between the static and dynamic brand identity.
The Brand Prototyping Process is the first concept that can offer concrete tools for relevant renewal within the identity such that the relationship remains meaningful and the brand is seen as vital and dynamic. Thus the Brand Prototyping Process offers a solution to the paradox that faces every brand: the need to stay the same by continually adapting!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
4=3 actie
6,85
4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
4=3 actie
6,85