• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportcommunicatie: tactiek en techniek

tactiek en techniek
Auteur W. Lagae
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

6,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportcommunicatie: tactiek en techniek
Sportcommunicatie: tactiek en techniek
Echt gebruikt
6,20
ISBN
9789054720614
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Auteur
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
479

Waar gaat het over?

Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook (en vooral) de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven communicatiemanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het selecteren van te sponsoren objecten, maar evenzeer in hospitality, persbenadering, crisiscommunicatie, reclame, direct marketing en sales promotions. Tot slot mag een onderzoek naar de effectiviteit van de sponsoronderneming niet ontbreken in zijn of haar takenpakket. Sportcommunicatie: tactiek en techniek biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van sportcommunicatie. De theorie van sportcommunicatie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheid unieke sportcases. Waaruit bestaat de strategie van sportsponsoring van Rabobank? Hoe succesvol is de communicatie van wielersponsoring? Waarom is Ajax een pionier op het vlak van merchandising en realiseert PSV een mooie inhaalbeweging? Hoe exploiteert verzekeraar Fidea zijn veldritsponsoring? Waarom verdiende de voetbalplaatjesactie van partner van het eredivisievoetbal PLUS terecht een SponsorRing? Dr. Wim Lagae is als hoofddocent sportmarketing en -communicatie verbonden aan Lessius University College in Antwerpen en aan K.U.Leuven. Met dit standaardwerk richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van sportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Francesco Wessels
Topsport & ethiek
Tweedehands Als nieuw
14,50
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
Tweedehands Als nieuw
14,45
nog 1 op voorraad
5,60
J.W.I. Tamboer, B. van Lingen
Voetbaltheorie
Tweedehands Als nieuw
33,00
H. Kuipers
Wielrennen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Ronald Maughan, Ronald Maughan
Sportvoeding
Tweedehands Beetje gebruikt
10,20
Francesco Wessels
Topsport & ethiek
Tweedehands Als nieuw
14,50
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
Tweedehands Als nieuw
14,45
nog 1 op voorraad
5,60
J.W.I. Tamboer, B. van Lingen
Voetbaltheorie
Tweedehands Als nieuw
33,00
H. Kuipers
Wielrennen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Ronald Maughan, Ronald Maughan
Sportvoeding
Tweedehands Beetje gebruikt
10,20

Anderen bekeken ook

Yamina Krossa
Laat je net-werken
5,45
Didier Brooms, Koen Knaepen
Bedrijf op orde
18,80
4,05
C.A.M.. De Wit, C.A.M. Wit
Depressie bij kinderen en adolescenten
7,05
Monique van de Laarschot
Lesgeven in meertalige klassen
sorry, niet op voorraad
Koen Bolleart, Peter David
ICE-model
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Rene van Kralingen, R. van Kralingen
Timemanagement
sorry, niet op voorraad