Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De ongrijpbare sportfan

brand management in de 21ste eeuw
Auteur I. Rein
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789054720638
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Auteur
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
384

Waar gaat het over?

In de sportwereld gaan jaarlijks wereldwijd miljarden om en de sector zal alleen maar blijven groeien. Het slechte nieuws is dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om de sportfan te benaderen, te betrekken en, eenmaal binnengehaald, voor het bedrijf te behouden. De sportfan beschikt tegenwoordig over talloze keuzemogelijkheden – niet alleen de sport heeft een enorm breed aanbod, maar ook andere vormen van vrijetijdsbesteding dingen naar de gunsten van de fan. Traditionele sporten, zoals honkbal, voetbal en basketbal, krijgen te maken met nieuwe concurrenten, zoals snowboarden, lacrosse, poker en zelfs paintball. De oude businessmodellen, ontwikkeld in een tijd waarin het tv-aanbod nog beperkt was en stadions koud en winderig, zijn niet langer toereikend. Vermaard communicatie-expert Irving Rein, internationaal erkend marketinggoeroe Philip Kotler en communicatiedeskundige Ben Shields hebben een innovatief bedrijfsmodel ontwikkeld dat vooral gericht is op het tevredenstellen en behouden van sportfans. Hans Westerbeek biedt met zijn bijdrage een internationaal sportbusinessperspectief, onder andere door Europese en Nederlandse casestudies aan te dragen. De auteurs reiken middelen aan waarmee het sportproduct beklijft, minder wordt beïnvloed door de grillige patronen van winnen en verliezen, en snel aan de veranderende marktomstandigheden kan worden aangepast. In dit boek worden deskundige analyses gecombineerd met door de praktijk bewezen strategieën voor het enthousiasmeren van de sportfan. De ongrijpbare sportfan is een leidraad voor overleven en succes in de sportwereld. Auteurs: Irving Rein, Philip Kotler, Ben Shields en Hans Westerbeek Omvang: 384 pagina’s Bijzonderheden: met een voorwoord van Marcel Beerthuizen en een uitgebreid trefwoordenregister
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
40% korting
nog 1 op voorraad
29,00
nog 1 op voorraad
15,04
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
Joost van Mierlo
Bestuur onder vuur
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
40% korting
nog 1 op voorraad
29,00
nog 1 op voorraad
15,04
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
Joost van Mierlo
Bestuur onder vuur
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

70% korting
6,35
40% korting
6,00
Koen Knaepen
Bedrijf op orde
40% korting
18,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad