Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportcommunicatie / Professioneel sportmanagement

Tactiek en techniek
Auteur W. Lagae
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
40% korting
4=3 actie

10,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportcommunicatie / Professioneel sportmanagement
Sportcommunicatie / Professioneel sportmanagement
Echt gebruikt
10,50
321800750
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054720614
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
480

Waar gaat het over?

Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie
kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor
is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook (en vooral) de communicatie eromheen
is een vakgebied op zich geworden.
Een gedreven communicatiemanager dient dan ook niet alleen onderlegd
te zijn in het selecteren van te sponsoren objecten, maar evenzeer in hospitality,
persbenadering, crisiscommunicatie, reclame, direct marketing en sales promotions.
Tot slot mag een onderzoek naar de effectiviteit van de sponsoronderneming niet
ontbreken in zijn of haar takenpakket.
Sportcommunicatie: tactiek en techniek biedt een volledig inzicht in de toegenomen
complexiteit en verschillende invalshoeken van sportcommunicatie. De theorie van
sportcommunicatie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en
Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheid
unieke sportcases. Waaruit bestaat de strategie van sportsponsoring van Rabobank?
Hoe succesvol is de communicatie van wielersponsoring? Waarom is Ajax een
pionier op het vlak van merchandising en realiseert PSV een mooie inhaalbeweging?
Hoe exploiteert verzekeraar Fidea zijn veldritsponsoring? Waarom verdiende
de voetbalplaatjesactie van partner van het eredivisievoetbal PLUS terecht een
SponsorRing?
Dr. Wim Lagae is als hoofddocent sportmarketing en -communicatie verbonden
aan Lessius University College in Antwerpen en aan K.U.Leuven. Met dit
standaardwerk richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van
sportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
35,55
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,45
Ronald Klomp
Hardlopen
4=3 actie
nog 1 op voorraad
130,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,50
R.J. Maughan
Sportvoeding
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
35,55
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,45
Ronald Klomp
Hardlopen
4=3 actie
nog 1 op voorraad
130,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,50
R.J. Maughan
Sportvoeding
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,40

Anderen bekeken ook

Monique Van de Laarschot
Lesgeven in meertalige klassen
4=3 actie
16,95
Koen Knaepen
Bedrijf op orde
40% korting
4=3 actie
18,00
40% korting
4=3 actie
46,95
Yamina Krossa
Laat je net-werken
sorry, niet op voorraad
Koen Bolleart, Peter David
ICE-model
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Rene van Kralingen, R. van Kralingen
Timemanagement
sorry, niet op voorraad