Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van marktonderzoek

toepassingen met SPSS
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043017244
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
524

Waar gaat het over?

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

Op www.pearsoneducation.nl/burnsbush zijn de volgende supplementen beschikbaar:
* Powerpointpresentaties
* SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
* Extra oefeningen en cases

Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar.

Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University en Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
nog 1 op voorraad
15,45
Mary Coulter
Management
nog 1 op voorraad
15,85
Tweedehands Beetje gebruikt
11,70
Tweedehands Als nieuw
14,00
nog 1 op voorraad
13,70
nog 1 op voorraad
29,35
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
nog 1 op voorraad
15,45
Mary Coulter
Management
nog 1 op voorraad
15,85
Tweedehands Beetje gebruikt
11,70
Tweedehands Als nieuw
14,00
nog 1 op voorraad
13,70
nog 1 op voorraad
29,35