• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

methoden en toepassingen
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

39,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marktonderzoek
Marktonderzoek
Beetje gebruikt
39,30
ISBN
9789043030441
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
555

Waar gaat het over?

Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.

In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderzoek bij nieuwe producten, klantensatisfactie en segmentatie. Elke techniek wordt uitgelegd aan de hand van voorbeelden uit de marketing- en marktonderzoekspraktijk.

In de vierde editie is de inhoud van onder meer de hoofdstukken over kwalitatief onderzoek, gegevensverzameling, clusteranalyse, marktsegmentatie, databankonderzoek en tevredenheidsmeting grondig bewerkt. Nieuwe trends, methodes en inzichten zijn in de hoofdstukken geïntegreerd. In verschillende hoofdstukken is meer aandacht gegeven aan technieken en toepassingen van online onderzoek. Tot slot werd het boek van vele extra praktijkvoorbeelden voorzien.

Op www.pearsonxtra.nl is voor studenten en docenten aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals een eText, meerkeuzevragen, open vragen en statistische oefeningen en een docentenhandleiding. Op het docentengedeelte van de website staan ook voorbeelden van zowel goede als slechte vragenlijsten, die de docent kan gebruiken om studenten te helpen met het ontwikkelen van vragenlijsten.

Patrick De Pelsmacker is gewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Antwerpen en buitengewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Gent.

Patrick Van Kenhove is gewoon hoogleraar Marketing en Marktonderzoek aan de Universiteit Gent.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

P. De Pelsmacker
Marktonderzoek
30% korting
4=3 actie
7,35

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85

Anderen bekeken ook

P. De Pelsmacker
Marktonderzoek
30% korting
4=3 actie
7,35
4=3 actie
26,10
4=3 actie
24,15
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek, 3/E
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad