• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

methoden en toepassingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
niet meer nieuw verkrijgbaar

11,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marktonderzoek
Marktonderzoek
Beetje gebruikt
11,10
10000076754
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789053503188
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Garant Uitgevers p/a Maklu B.V.
Jaar van uitgifte
1994

Waar gaat het over?

Dit is het allesomvattende handboek over marktonderzoek. Het is bedoeld voor zowel marktonderzoekers als voor marketeers. Voor de eersten biedt het handboek een leidraad bij het uitvoeren van marktonderzoek, voor de laatsten bij het organiseren, leiden, beoordelen en interpreteren ervan. Het is ook zeer geschikt als handboek bij cursussen 'Onderzoeksmethodologie' en 'Marktonderzoek' in het universitair en ander hoger onderwijs. Onderzoekstechnieken beheersen is één zaak, ze toepassen op concrete marketingproblemen een andere. Zowel marketingonderzoekers als marketingverantwoordelijken hebben even vaak de behoefte aan een onderzoeksprocedure voor het bestuderen van een welbepaald beleidsprobleem als aan kennis over specifieke onderzoekstechnieken. Het handboek beantwoordt aan beide behoeften.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
25% korting
22,95 17,21
50% korting
6,10 3,05
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
25% korting
22,95 17,21
50% korting
6,10 3,05
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45

Anderen bekeken ook

50% korting
10,75
Patrick van Kenhove
Marktonderzoek
25% korting
14,25