• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

Methoden en toepassingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043036252
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
506

Waar gaat het over?

Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek. In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderzoek bij nieuwe producten, klantensatisfactie en segmentatie. Elke techniek wordt uitgelegd aan de hand van voorbeelden uit de marketing- en marktonderzoekspraktijk. In deze vijfde editie is de inhoud van een aantal hoofdstukken grondig bijgewerkt. De hoofdstukken over kwalitatief onderzoek, gegevensverzameling, schaalmeting en data science in marketing zijn grondig bewerkt. Een aantal nieuwe trends, methodes en inzichten werd in de hoofdstukken geïntegreerd. In verschillende hoofdstukken is meer aandacht gegeven aan technieken en toepassingen van online onderzoek. Tot slot werd het boek van extra praktijkvoorbeelden en onderzoeksinzichten voorzien. Op MyLab is voor studenten en docenten aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals een eText, meerkeuzevragen, open vragen en statistische oefeningen en een docentenhandleiding. Op het docentengedeelte van de website staan ook voorbeelden van zowel goede als slechte vragenlijsten, die de docent kan gebruiken om studenten te helpen met het ontwikkelen van vragenlijsten. Patrick De Pelsmacker is gewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Antwerpen en buitengewoon hoogleraar Marketing aan de Universiteit Gent. Patrick Van Kenhove is gewoon hoogleraar Marketing en Marktonderzoek aan de Universiteit Gent.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek, 3/E
5,00
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek
4,80
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
8,95
R.E. Quinn, S.R. Faerman
Handboek Managementvaardigheden
Tweedehands Echt gebruikt
32,30
nog 1 op voorraad
8,15
Luis R. Gomez-Mejia, David Balkin
Personeelsmanagement
nog 1 op voorraad
5,15
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Als nieuw
9,65
Edwin ten Dam, Hans Tuenter
Skills - Verkopen
Tweedehands Beetje gebruikt
8,95
R.E. Quinn, S.R. Faerman
Handboek Managementvaardigheden
Tweedehands Echt gebruikt
32,30
nog 1 op voorraad
8,15
Luis R. Gomez-Mejia, David Balkin
Personeelsmanagement
nog 1 op voorraad
5,15
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80

Anderen bekeken ook

Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
55,50
Marc De Clercq
Economie toegelicht
21,15
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
7,80
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek
4,80
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek, 3/E
5,00
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
sorry, niet op voorraad
Patrick De Pelsmacker, Patrick Van Kenhove
Marktonderzoek
sorry, niet op voorraad