• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merkcultuur

stappenplan verbinden van mensen en merken
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089536556
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom Lemma Uitgevers
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
248

Waar gaat het over?

Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers die zich inzetten voor het waarmaken van de merkbelofte. Veel organisaties worstelen met het succesvol verbinden van de kracht en talenten van hun mensen (mensperspectief) met hun merkambities (merkperspectief). Merkcultuur: stappenplan verbinden van mensen en merken biedt (toekomstige) managers en professionals in marketing, communicatie en HR een nieuwe benadering, om samen organisatiemerken een meer uitgesproken karakter te geven. Door merken te verbinden met de 'persoonlijkheid' van mensen in de organisatie kan een sterkere merkcultuur tot leven worden gebracht. Mens-gedreven merken worden gedreven door merk-gedreven mensen. Chris Kersbergen, Job Mensink en Ton Rodenburg werkten jarenlang op het snijvlak van marketing, communicatie en HR, zowel bij grote internationale organisaties als vanuit toonaangevende bureaus. Voor dit boek combineren ze hun ervaring met actuele inzichten van business schools en best practices in een overzichtelijk stappenplan voor het versterken van de merkcultuur van organisaties. Het Merkcultuur Model helpt om de persoonlijkheid van de organisatie te vinden en vervolgens tot leven te brengen, via interne en externe activatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
11,05
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,90
4=3 actie
26,95
4=3 actie
11,05
Rob van Vuure
Het lingeriedenken
4=3 actie
6,00
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,90
4=3 actie
26,95

Anderen bekeken ook

4=3 actie
21,20
A. van Gaalen
Indie Brands
4=3 actie
13,15
4=3 actie
13,04
Jonah Lehrer
How We Decide
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad