• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

7,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marktonderzoek
Marktonderzoek
Beetje gebruikt
7,40
ISBN
9789001861292
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
462

Waar gaat het over?

Marktonderzoek

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

*compleet basisboek over marktonderzoek;
*bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
*veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.

Deze negende editie is geheel geactualiseerd. Er is informatie toegevoegd over het doen van social media research en het werken met big data. Hierbij komen ook Google Analytics en Google Trends aan bod. Het hoofdstuk over het onderzoeksplan sluit nu beter aan op de vragen uit het onderwijsveld. Hoofdstuk 15 en 16 zijn aangepast aan de nieuwste versie van SPSS. Marktonderzoek is ook verkrijgbaar als e-book.

Online ondersteuning
Bij het nieuwe boek krijg je een unieke code. Deze code biedt toegang tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, begrippentrainers en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
4=3 actie
5,00
4=3 actie
12,04

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45

Anderen bekeken ook

4=3 actie
21,00
4=3 actie
15,50
4=3 actie
42,55
4=3 actie
14,90
4=3 actie
28,10
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
4=3 actie
5,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad