• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001861292
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
462

Waar gaat het over?

Marktonderzoek Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen. Waarom kiezen voor Marktonderzoek? * compleet basisboek over marktonderzoek; * bevat veel praktische tips en aanwijzingen; * veel extra studie- en oefenmateriaal online. In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk. Deze negende editie is geheel geactualiseerd. Er is informatie toegevoegd over het doen van social media research en het werken met big data. Hierbij komen ook Google Analytics en Google Trends aan bod. Het hoofdstuk over het onderzoeksplan sluit nu beter aan op de vragen uit het onderwijsveld. Hoofdstuk 15 en 16 zijn aangepast aan de nieuwste versie van SPSS. Marktonderzoek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Bij het nieuwe boek krijg je een unieke code. Deze code biedt toegang tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, begrippentrainers en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
52,55
Kooiker, T. van den Heuvel
Marktonderzoek
3,90
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
3,90
Kooiker, T. van den Heuvel
Marktonderzoek
4,75

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Tweedehands Als nieuw
5,45
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Als nieuw
5,45
nog 1 op voorraad
5,85
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Tweedehands Als nieuw
5,45
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Als nieuw
5,45
nog 1 op voorraad
5,85

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
45,25
Mirjam Broekhoff, Evelien van Dijk
Marktonderzoek niveau 4 Leerwerkboek
22,35
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
25,40
Kooiker, T. van den Heuvel
Marktonderzoek
3,90
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
3,90