• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

dropship Statistiek voor marktonderzoek / Vast Boek / Noordhoff

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001861339
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
235

Waar gaat het over?

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het boek praktische aanwijzingen en handige tips voor de student hoger onderwijs. Het boek bestaat uit twee delen.


  • Deel 1 gaat in op het analyseren en beschrijven van steekproefgegevens.

  • Deel 2 behandelt het generaliseren van steekproefgegevens naar een populatie.

Voor de verwerking van onderzoeksgegevens worden SPSS, Excel en internetcalculators gebruikt.

Inzicht verwerven gaat in dit boek boven het uit het hoofd leren van formules. Er wordt dan ook niet dieper op de materie ingegaan dan noodzakelijk is voor de beroepspraktijk en voor het verwerven van de competentie marktonderzoek binnen het curriculum van de opleiding.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies