• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

dropship Statistiek voor marktonderzoek / Vast Boek / Noordhoff

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

26,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
dropship Statistiek voor marktonderzoek / Vast Boek / Noordhoff
dropship Statistiek voor marktonderzoek / Vast Boek / Noordhoff
Als nieuw
26,85
ISBN
9789001861339
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
235

Waar gaat het over?

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het boek praktische aanwijzingen en handige tips voor de student hoger onderwijs. Het boek bestaat uit twee delen.


Deel 1 gaat in op het analyseren en beschrijven van steekproefgegevens.
Deel 2 behandelt het generaliseren van steekproefgegevens naar een populatie.

Voor de verwerking van onderzoeksgegevens worden SPSS, Excel en internetcalculators gebruikt.

Inzicht verwerven gaat in dit boek boven het uit het hoofd leren van formules. Er wordt dan ook niet dieper op de materie ingegaan dan noodzakelijk is voor de beroepspraktijk en voor het verwerven van de competentie marktonderzoek binnen het curriculum van de opleiding.

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
6,95
Jeroen Cremer
Merkdisruptie
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
Frank Wouters
De Bedrijfsnar
70% korting
34,50
70% korting
31,95
nog 1 op voorraad
6,95
Jeroen Cremer
Merkdisruptie
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
Frank Wouters
De Bedrijfsnar
70% korting
34,50
70% korting
31,95