Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
70% korting

16,50 4,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht
Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht
Als nieuw
4,95
593600216
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789037231663
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Beroepsonderwijs
Jaar van uitgifte
2016

Waar gaat het over?

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies