• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klanten komen altijd van rechts!

Verhoog de klantgerichtheid mét je medewerkers
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

7,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klanten komen altijd van rechts!
Klanten komen altijd van rechts!
Beetje gebruikt
7,85
372602170
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462200159
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
146

Waar gaat het over?

Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn omde verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoezorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen?Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichtevriendelijkheid welke zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boekis opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manageren het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen.Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden,opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdensteamsessies behandelen, met als doel de neuzen dezelfde richting op te krijgen.Met een voorwoord van Egbert Jan van Bel.Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor de klant. Ze heeftjarenlange ervaring in de detailhandel en financiële wereld als adviseur, leidinggevende en coach. Maria geeft lezingen, workshops en coacht on the job.'Om te overleven als ondernemer moet je niet alleen je klanten begrijpen, maar ook open staan voor kritiek en lef hebben om te verbeteren. De adviezen van Maria Boelens op het gebied van klanten, zijn subliem. Mijn advies? Luister naar haar, lees haar boek en neem haar adviezen ter harte.'- Annemarie van Gaal'De titel van dit boek past helemaal in de filosofie van Jumbo Supermarkten. Ons motto is:stel de wens van je klant altijd centraal, denk in mogelijkheden, denk anders, blijf leren en kijken naar je eigen organisatie. Daar ligt namelijk je kans om beter te worden.- Colette Cloosterman-van Eerd, Jumbo Supermarkten
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Tweedehands Als nieuw
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
18,40
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Tweedehands Als nieuw
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
18,40

Anderen bekeken ook

25% korting
5,21
Corien Oranje
Babybijbel
39,30
Huib Broekhuis
Beyond MBA
50% korting
3,37
50% korting
2,97
Geef me een seintje
Geef me een seintje