• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business bibliotheek

Hoe bedrijven klanten veranderen in promotors
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

12,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business bibliotheek
De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business bibliotheek
Beetje gebruikt
12,85
ISBN
9789047000082
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

BUSINESS BIBLIOTHEEK
Te veel ceo's hebben ambitieuze groeiplannen, maar slagen er niet in ze te realiseren. Waarom? Omdat ze zich richten op winstdoelstellingen die op de korte termijn werken, maar medewerkers klanten van zich vervreemden. Klanten stappen over naar een ander bedrijf als ze merken dat het bedrijf bezuinigt op kwaliteit en dienstverlening. De loyaliteit van klanten is echter de belangrijkste voorwaarde voor het voortbestaan van elk bedrijf. Fred Reichheld, auteur van The Loyalty Effect, laat in dit boek zien hoe je klanten kan behouden en zelfs in promotors kunt veranderen. De ultieme vraag die elk bedrijf aan een klant moet stellen is of hij het bedrijf aan een ander zou aanbevelen.
Reichheld introduceert de NPS, de Net Promotor Score. Dit eenvoudige strategische meetinstrument wordt al in vele bedrijven met succes toegepast. De NPS
is concreet en praktisch toepasbaar;
kwantificeert klanttevredenheid en de meerwaarde van mond-tot-mondreclame;
identificeert de belangrijkste klanten en daarmee prioriteiten voor investeringen;
helpt tevreden klanten te veranderen in loyale klanten;
helpt gemeenschappen van klanten en medewerkers opzetten, die innovatie en groei stimuleren.
Dit boek is een bestseller in de Verenigde Staten en wordt door Stephen Covey aanbevolen als verplichte lectuur voor managers die hun succes meetbaar willen maken.
Met een voorwoord van de Nederlandse vestiging van Bain & Company.
Fred Reichheld, werkzaam bij Bain & Company, wordt wel de 'Godfather of customer loyalty' genoemd. Zijn eerdere boeken The Loyalty Effect en The Loyalty Rules vonden een groot publiek.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

20% korting op alle literatuur
3,90
30% korting
12,00
J.-P. Ven
Scheiden
4,75
Huib Broekhuis
Beyond MBA
20% korting
6,75
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Frederick Reichheld
De ultieme vraag 2.0
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
de Vos, N.v.t.
KLANT IS KONING
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Wim Daniëls
Blits!
sorry, niet op voorraad