• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hospitality uitvoeren / niveau 3 en 4 / Klantgericht

Maak tweedehands je eerste keus
50% korting
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789037231526
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Beroepsonderwijs
Jaar van uitgifte
2015

Waar gaat het over?

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies