Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hospitality uitvoeren / niveau 3 en 4 / Klantgericht

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789037231526
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Beroepsonderwijs
Jaar van uitgifte
2015

Waar gaat het over?

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
20,90
De Finalisten Van Leraar Van Het Jaar 2021
Deaucent
nog 1 op voorraad
11,90
René Berends
Overbruggen
40% korting
16,00
nog 1 op voorraad
20,90
De Finalisten Van Leraar Van Het Jaar 2021
Deaucent
nog 1 op voorraad
11,90
René Berends
Overbruggen
40% korting
16,00

Anderen bekeken ook

Christoph Ribbat
In het restaurant
40% korting
6,00
Frederike Bannink
De kracht van hospitality
16,95
Martin Lindstrom
Hoe komen ze erop?
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Hetty Ten Holt
Gastvrij organiseren
sorry, niet op voorraad