• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Conversie-Optimalisatie

Verhoog het rendement van je website
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

14,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek Conversie-Optimalisatie
Handboek Conversie-Optimalisatie
Als nieuw
14,50
ISBN
9789059404526
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
173

Waar gaat het over?

Conversieoptimalisatie is een relatief jonge, maar hard groeiende
discipline in de wereld van online marketing. Het maximale resultaat
uit je website halen betekent niet alleen de verkeerskanalen naar je
website toe optimaliseren, want juist op de reeds bestaande website
valt veel te winnen. Met gerichte, onderbouwde testen kunnen de
verkopen of lead­aanvragen via de website substantieel worden verhoogd.
Andere online marketingkanalen profiteren hier van mee.

In essentie komt conversieoptimalisatie neer op het verwijderen van
drempels in het aan­koopproces van de bezoeker en hem of haar bewegen
een concrete actie uit te voeren. Het boek neemt je mee in de wereld
van conversieoptimalisatie. Stap voor stap kom je meer te weten over
je bezoekers, weet je wat echt belangrijk op je website is en leer je
te herkennen welke pagina’s verbeterd kunnen worden. Met deze stevige
basis leer je gericht te testen en je resultaten structureel te
verbeteren.

De auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds
bestaande theorieën op het gebied van conversieoptimalisatie. Na
het lezen zul je het belang van conversie­optimalisatie inzien,
weet je hoe je de mensen uit jouw organisatie moet overtuigen van
het nut ervan en zul je direct aan de slag willen gaan met testen
om de resultaten van je website te verbeteren. Dit praktisch opgezette
boek behandelt:

•De zin van conversieoptimalisatie
•Multichannelmarketing
•De bezoeker op de website
•Webanalyse en KPI's
•Hoe te testen?
•Waar te testen?
•Wat te testen?
•Het overtuigen van de bezoeker
•Case study
•De cultuur van testen


Op de begeleidende website www.onetomarket.nl/handboekco vind je
aanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen
beantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive
media agency Onetomarket in Arnhem.

Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Internet

4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,50
4=3 actie
11,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,50
4=3 actie
11,50