• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Gespreksvoering bij het overbruggen van meningsverschillen in de zakelijke dienstverlening / PM-reeks

Auteur L. Boot
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
niet meer nieuw verkrijgbaar

6,50 3,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Gespreksvoering bij het overbruggen van meningsverschillen in de zakelijke dienstverlening / PM-reeks
Gespreksvoering bij het overbruggen van meningsverschillen in de zakelijke dienstverlening / PM-reeks
Beetje gebruikt
3,25
852500060
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789024417124
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
95

Waar gaat het over?

Het gesprek is een belangrijke pijler bij het overbruggen van tegenstellingen en het oplossen van conflicten. Voor mediators en veel andere professionele dienstverleners is het voeren van een goed gesprek dan ook een dagelijkse routine. Wat te doen als een voorgenomen fusie plotseling in een ruzie ontaardt, bij het bespreken van een conflict heftige emoties worden opgeroepen, of partijen niet met elkaar in gesprek willen gaan? In die gevallen is meer nodig dan routine om het gesprek aan te kunnen gaan en daar ook voldoende rendement uit te halen. Dit boek neemt de lezer mee in de psychologie van het gesprek en presenteert op basis van dit inzicht een heldere en praktische aanpak om het rendement van het gesprek bij het overbruggen van tegenstellingen aanzienlijk te verhogen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

25% korting
3,49
Jeroen Busscher
Onbeperkt houdbaar
50% korting
4,10
Hal R. Varian
Information Rules
9,55
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
A. van der Zwart
Reputaties Op Het Spel
Geef me een seintje