• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Foundations van ITIL V3 / Best practice

Op Basis Van Itil V3
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

8,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Foundations van ITIL V3 / Best practice
Foundations van ITIL V3 / Best practice
Beetje gebruikt
8,45
ISBN
9789087530563
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Haren Publishing
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
379

Waar gaat het over?

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
*De servicelevenscyclus: concept en overzicht
*Levenscyclusfase: Servicestrategie
*Levenscyclusfase: Service-ontwerp
*Levenscyclusfase: Servicetransitie
*Levenscyclusfase: Serviceproductie
*Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
*Inleiding functies en processen
*Functies en processen in Servicestrategie
*Functies en processen in Service-ontwerp
*Functies en processen in Servicetransitie
*Functie en processen in Serviceproductie
*Functies en processen in Continue serviceverbetering

Reacties op vorige edities van dit boek:
"....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
"....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
"....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek."
"..... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker."

This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Operation
* Service Transition
* Continual Service Improvement

French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
16,95
nog 1 op voorraad
24,95
[{:name=>"A. Shahim", :role=>"B01"}]
KRACHT VAN DE VERNIEUWING
nog 1 op voorraad
12,00
nog 1 op voorraad
16,95
nog 1 op voorraad
24,95
[{:name=>"A. Shahim", :role=>"B01"}]
KRACHT VAN DE VERNIEUWING
nog 1 op voorraad
12,00