Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011 Editie

2011
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

9,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011 Editie
IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011 Editie
Beetje gebruikt
9,95
531301777
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789087538019
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Haren Publishing
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
355

Waar gaat het over?

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.

De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.

Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):
*Levenscyclus fase: Servicestrategie
*Levenscyclus fase: Serviceontwerp
*Levenscyclus fase: Servicetransitie
*Levenscyclus fase: Serviceproductie
*Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering

Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.

Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar:
*een Glossary (verklarende woordenlijst) met daarin de Nederlandstalige en Engelstalige ITIL-termen en de bijbehorende definitie
*alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat.
http://www.vanharen.net/9789087538019/IT-servicemanagement_op_basis_van_ITIL®_2011_Editie_(dutch_version)?filter_name=8019
Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Gunther Verheyen
Scrum wegwijzer
4=3 actie
8,00
S.A.D. Jumelet
DYA Infrastructuur
40% korting
4=3 actie
12,00 7,20
Wouter Tengeler
Succes met Scrum!
4=3 actie
5,55
Wouter Tengeler
Succes met Scrum!
4=3 actie
5,55
Gunther Verheyen
Scrum wegwijzer
4=3 actie
8,00
S.A.D. Jumelet
DYA Infrastructuur
40% korting
4=3 actie
12,00 7,20
Wouter Tengeler
Succes met Scrum!
4=3 actie
5,55
Wouter Tengeler
Succes met Scrum!
4=3 actie
5,55

Anderen bekeken ook

4=3 actie
11,25
Mariël Koopmans
Kennismaken met Lean
4=3 actie
4,25
Antoinette Leerdam
MONEY
4=3 actie
9,30
4=3 actie
11,35
4=3 actie
10,50
4=3 actie
17,85
Remko van der Pols
ASL 2 / Project management
Geef me een seintje