• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

4 it service management best practices

Het standaardwerk voor IT service management
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

24,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
4 it service management best practices
4 it service management best practices
Als nieuw
24,60
ISBN
9789087530433
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Haren Publishing, van
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
428

Waar gaat het over?

IT Service Management best practices HET STANDAARDWERK VOOR IT SERVICE MANAGEMENT 'IT Service Management, best practices' is een meerdelige uitgave van de vereniging itSMF Nederland. De uitgave wordt geschreven voor en door de markt van IT-servicemanagement in Nederland en België. Bijdragen worden jaarlijks streng geselecteerd uit een ruim aanbod, afkomstig van vooraanstaande organisaties in het Nederlandse taalgebied. Hiermee ontstaat een cumulatieve database van best practices die van grote waarde is als naslagwerk voor IT-managers. Het boek wordt benut als platform waarop nieuwe ontwikkelingen voor het eerst uitvoerig kunnen worden beschreven, en biedt een breed overzicht van belangrijke en actuele vraagstukken in het vakgebied van de IT-dienstverlening. Over itSMF Nederland itSMF Nederland is de Best Practice Community voor IT-(service) management en IT strategy, en maakt deel uit van de internationale itSMF-community die inmiddels in 43 landen is vertegenwoordigd. Zowel vendors als non-vendors zijn lid van ITSMF. Via dit jaarlijkse best practices boek, het Best Practice Magazine en talloze evenementen wisselen leden van itSMF best practices uit en dragen zo bij aan de ontwikkeling van het vakgebied. De publicaties en evenementen van itSMF onderscheiden zich van commerciële initiatieven door de intensieve betrokkenheid van leden, door de objectiviteit en de gedrevenheid van vele tientallen vrijwilligers, en door het professionele niveau waarop de publicaties en evenementen worden ontwikkeld. itSMF Nederland wenst u veel leesplezier met deel vier van deze leerzame reeks die door uw collega's en vakgenoten is ontwikkeld.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

C.C. Schotanus
Testframe
nog 1 op voorraad
5,40
J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
15,45
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
9,25
Kees Ruigrok, Ernst Bosschers
Functioneel beheer
Tweedehands Als nieuw
22,90
Nicole de Swart, Nicole de Swart
Handboek requirements
nog 1 op voorraad
10,85
C.C. Schotanus
Testframe
nog 1 op voorraad
5,40
J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
15,45
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
9,25
Kees Ruigrok, Ernst Bosschers
Functioneel beheer
Tweedehands Als nieuw
22,90
Nicole de Swart, Nicole de Swart
Handboek requirements
nog 1 op voorraad
10,85

Anderen bekeken ook

Remko van der Pols
ASL 2 / Project management
4,75
Maarten Looijen, Louis van Hemmen
Beheer van informatiesystemen
46,90
sorry, niet op voorraad
Frits Gubbels, Hans van den Bent
Aan de slag met IT-service management
sorry, niet op voorraad
Maarten Looijen, Louis van Hemmen
Beheer van informatiesystemen
sorry, niet op voorraad
Bart de Best, Louis Hemmen
SLA Best Practices
sorry, niet op voorraad