• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Aan de slag met IT-service management

het opzetten en inrichten van een service desk
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

42,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Aan de slag met IT-service management
Aan de slag met IT-service management
Als nieuw
42,95
ISBN
9789039527825
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
272

Waar gaat het over?

Aan de slag met IT Service Management beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen het vakgebied IT-beheer. Hiermee krijgen studenten een goedoverzicht van en inzicht in het opzetten en inrichten van IT Service Management.Het boek is gebaseerd op de meest recente versie van, ITIL® 2011. Na eenintroductie van ITIL en van IT-diensten, komen de Servicelevenscyclus en Serviceproductiefase aan de orde, aangevuld met de belangrijkste operationele functies binnen ITIL. Hierbij is er veel aandacht voor de praktijk van alledag bij de Service Desk, het centrale aanspreek punt in een IT-organisatie. Daarna volgen de essentiële operationele beheer processen van een IT-organisatie: Incident beheer, Request Fulfi lment, Probleembeheer, Toegangsbeheer en Event Management. Voor de volledigheid worden ook de overige fasen van de ITIL Servicelevenscyclus en het belang van informatiebeveiliging kernachtig toegelicht.Er is veel aandacht voor de praktische toepasbaarheid en de relatie met dedagelijkse praktijk. Elk hoofdstuk is daarom voorzien van diverse opgaven.Een uitvoerige, doorlopende case aan het eind van elk hoofdstuk biedt de student de mogelijkheid vanuit de theorie en zijn eigen inzichten praktische situaties te beoordelen.Online supportExtra materiaal, waaronder vragen en aanvullende literatuur is beschikbaar viade hbo-portal www.AcademicX.nl.Over de auteursFrits Gubbels heeft sinds 1986 ervaring in ICT als consultant en projectleider. Momenteel is hij werkzaam bij Rabobank Groep ICT en eigenaar van adviesbureau It4all. Daarnaast is hij actief als docent en auteur van diverse ICT-boeken voor het mbo en het hbo.Hans van den Bent werkt sinds 1988 in de ICT als IT-professional en internationaal IT Service Management trainer en consultant. Hij is auteur van diverse publicaties, o.a. over ITIL. Momenteel is hij zelfstandig opleidingsadviseur.
Lees verder

Recensies

0 recensies
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,95
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50
AngÈLe Bosschaerts
Initiatie in de informatica
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,15
Daniel Baldé
Basisboek mechanica
4=3 actie
nog 1 op voorraad
71,20
Els Franken, Lambrecht Spijkerboer, José Faarts, Iekje Dijkstra, Trudy van der Kolk, Stephanie Siersma
Meetkunde
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,95
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50
AngÈLe Bosschaerts
Initiatie in de informatica
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,15
Daniel Baldé
Basisboek mechanica
4=3 actie
nog 1 op voorraad
71,20
Els Franken, Lambrecht Spijkerboer, José Faarts, Iekje Dijkstra, Trudy van der Kolk, Stephanie Siersma
Meetkunde
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50

Anderen bekeken ook

4=3 actie
21,95
4=3 actie
44,00
30% korting
4=3 actie
4,75
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Boom Beroepsonderwijs
Netwerken deel 1 versie 7
sorry, niet op voorraad