• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

4 it service management best practices

Het standaardwerk voor IT service management
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

27,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
4 it service management best practices
4 it service management best practices
Als nieuw
27,35
ISBN
9789087530433
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Haren Publishing, van
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
428

Waar gaat het over?

IT Service Management best practices HET STANDAARDWERK VOOR IT SERVICE MANAGEMENT 'IT Service Management, best practices' is een meerdelige uitgave van de vereniging itSMF Nederland. De uitgave wordt geschreven voor en door de markt van IT-servicemanagement in Nederland en België. Bijdragen worden jaarlijks streng geselecteerd uit een ruim aanbod, afkomstig van vooraanstaande organisaties in het Nederlandse taalgebied. Hiermee ontstaat een cumulatieve database van best practices die van grote waarde is als naslagwerk voor IT-managers. Het boek wordt benut als platform waarop nieuwe ontwikkelingen voor het eerst uitvoerig kunnen worden beschreven, en biedt een breed overzicht van belangrijke en actuele vraagstukken in het vakgebied van de IT-dienstverlening. Over itSMF Nederland itSMF Nederland is de Best Practice Community voor IT-(service) management en IT strategy, en maakt deel uit van de internationale itSMF-community die inmiddels in 43 landen is vertegenwoordigd. Zowel vendors als non-vendors zijn lid van ITSMF. Via dit jaarlijkse best practices boek, het Best Practice Magazine en talloze evenementen wisselen leden van itSMF best practices uit en dragen zo bij aan de ontwikkeling van het vakgebied. De publicaties en evenementen van itSMF onderscheiden zich van commerciële initiatieven door de intensieve betrokkenheid van leden, door de objectiviteit en de gedrevenheid van vele tientallen vrijwilligers, en door het professionele niveau waarop de publicaties en evenementen worden ontwikkeld. itSMF Nederland wenst u veel leesplezier met deel vier van deze leerzame reeks die door uw collega's en vakgenoten is ontwikkeld.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Winnubst, Frank, Straathof, Bart
Best practice - IT Outsourcing: een introductie
nog 1 op voorraad
23,35
J.L.G. Dietz, J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
17,20
Peter Janssen, Piet Janssen
It-Servicemgmt V/Itil 3.E V.2
nog 1 op voorraad
11,00
Tweedehands Als nieuw
5,45
Yvette Backer, Remko van der Pols
Best practice - ASL2
nog 1 op voorraad
16,40
Kees Ruigrok, Ernst Bosschers
Functioneel beheer
nog 1 op voorraad
22,90
Winnubst, Frank, Straathof, Bart
Best practice - IT Outsourcing: een introductie
nog 1 op voorraad
23,35
J.L.G. Dietz, J.L.G. Dietz
Architecture
nog 1 op voorraad
17,20
Peter Janssen, Piet Janssen
It-Servicemgmt V/Itil 3.E V.2
nog 1 op voorraad
11,00
Tweedehands Als nieuw
5,45
Yvette Backer, Remko van der Pols
Best practice - ASL2
nog 1 op voorraad
16,40
Kees Ruigrok, Ernst Bosschers
Functioneel beheer
nog 1 op voorraad
22,90

Anderen bekeken ook

Pierre Bernard, Pierre Bernard
IT- Service Management Op Basis Van ITIL
28,40
Remko van der Pols
Project management - ASL 2
4,75
Wim Hoving, Jan van Bon
Integrated service management
21,70
Maarten Looijen, Louis van Hemmen
Beheer van informatiesystemen
46,90
sorry, niet op voorraad
Frits Gubbels, Hans van den Bent
Aan de slag met IT-service management
sorry, niet op voorraad
Maarten Looijen, Louis van Hemmen
Beheer van informatiesystemen
sorry, niet op voorraad
Bart de Best, Louis Hemmen
SLA Best Practices
sorry, niet op voorraad