Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wie dit leest is gek op netwerken

Netwerkformule v
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

14,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wie dit leest is gek op netwerken
Wie dit leest is gek op netwerken
Beetje gebruikt
14,60
860300541
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789081223393
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
TOL Marketing & Communicatie Advies
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
74

Waar gaat het over?

Rob B. Tol, oprichter van de NetwerkAcademie heeft een vierde boek geschreven over succesvol zakelijk netwerken. Kort en krachtig op z’n Rotterdams.Over de Formule V: Verleiden, Veroveren, Verrassen, Verbinden, Verdiepen en Verlengen van een relatie. Een boek met nieuwe tips & tricks, do’s & don’ts in 36 cases, tests, bloopers, succes-stories, onderzoeken en handige adviezen. Rob gelooft juist in de combinatie van online met offline. In een apart hoofdstuk wordt aandacht besteed aan de uitkomsten van een online onderzoek onder 644 professionals naar hun netwerken. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Raphaels samen met Yacht.Netwerken wordt door de geïnterviewde professionals belangrijk gevonden blijkt uit het onderzoek. Voor acht op de tien mensen leverde het netwerk in het verleden een baan of opdracht op. De voornaamste reden om te netwerken is het onderhouden van relaties en persoonlijke groei. Een netwerk moet verder vooral kennis, inspiratie en connecties opleveren.Het boek dient als inspiratie voor MKB -ondernemers, -professionals, -verkopers en -accountmanagers die: - nieuwe zakelijke relaties willen aanboren; - potentiële klanten effectiever willen benaderen; - geen tijd willen verspillen aan ondoelmatig netwerken; - leuk willen netwerken; - aanbevolen willen worden; - niet te veel acquisitiekosten willen maken; - meer zaken willen doen met hun klanten.Netwerkformule V Netwerken is te vergelijken met een relatie in de privésfeer. Alle contacten dienen stap voor stap en in een bepaalde volgorde te verlopen om (langdurig) succesvol te zijn. Van de korte termijn van verleiden, veroveren, verrassen naar de lange termijn van verbinden, verdiepen en uiteindelijk het verlengen van een relatie. De eerste drie V’s gaan over contact maken met prospects en nieuwe klanten terwijl de laatste drie V’s gaan over contact houden met nieuwe en bestaande klanten. Rob hoopt dat hij lezers aan het denken zet over het nut van netwerken en dat je met zijn tips aan de slag gaat.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
70% korting
9,85
70% korting
4,35
70% korting
7,50
40% korting
8,50
70% korting
9,85
70% korting
4,35
70% korting
7,50
40% korting
8,50

Anderen bekeken ook

P. van Delden
Sterke netwerken
4,75
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
13,80
70% korting
10,00