• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IMR-essenties in conceptontwikkeling en tekstschrijven

Conceptontwikkeling En Tekstschrijven
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
niet meer nieuw verkrijgbaar

19,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IMR-essenties in conceptontwikkeling en tekstschrijven
IMR-essenties in conceptontwikkeling en tekstschrijven
Beetje gebruikt
19,40
10000084953
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789081775908
Bindwijze
Overigen
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Mind Resetting
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
169

Waar gaat het over?

De inzichten in dit boek leren je, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatiever dichter bij jezelf te komen. In de hectiek van de communicatiebranche in deze tijd geen overbodige luxe.Creativiteit en inspiratie zijn het resultaat van onbewuste processen en daarom het gevolg van een juiste mindset. In dit boek ga je in stappen leren hoe je die mindset creëert en daarmee tot betere concepten en teksten kunt komen. Je leert om toegang te krijgen tot je creatieve brein, het maakt je de mentale processen duidelijk om er controle op uit te kunnen oefenen.Naast het stimuleren van creativiteit en inspiratie zul je als lezer ontdekken dat het boek je niet alleen in je werk, maar tevens privé meer controle op stemmingen geeft. Daarom zal in de toepassing ervan blijken dat het een welkome tegemoetkoming zal zijn, om in alle disciplines van management en marketingcommunicatie met meer plezier te kunnen blijven werken. En last but not least: doordat je beter leert communiceren, ontdek je met dit boek gelijktijdig hoe je makkelijker contact kunt maken en meer kleur aan de relaties in je werk én privé-leven kunt gaan geven.Autorisatie:Voorwoord van John van der Stam, directeur SRM, (Stichting Reclame- en Marketingonderwijs):Toen Riny van As mij benaderde om de betekenis van zijn filosofie (IMR, Intelligent Mind Resetting) in marketingcommunicatie met mij te kunnen delen, werd ik daar om verschillende redenen bijzonder door geënthousiasmeerd. Want de essentie daarvan blijkt voor een adequate creativiteit te starten bij de persoonlijke mentale instelling van de marketeer, art director en copywriter. Hoewel er al diverse boeken over marketingcommunicatie, conceptontwikkeling en tekstschrijven geschreven zijn, is in dit boekde combinatie van de individuele mindset in relatie tot een juiste procedure voor de ontwikkeling van concepten origineel. De gemiddelde marketeer is natuurlijk analytisch al goed gevoed met respectabele professionele communicatieopleidingen, die hem vaak een succesvolle carrière kunnen bezorgen, zoals dat tenminste mijn ervaring is als directeur van de SRM. Maar juist daardoor is er vaak geen tijd meer om individuele emotionele aspecten in het werk aandacht en ruimte te geven. Terwijl dit met name hetcreatieve werk en de resultaten daarvan kan vergroten. Ik was het daarom onmiddellijk met Riny eens dat de kwaliteit van creativiteit alleen kan blijven groeien door het talent in de rechterhemisfeer aandacht te blijven geven. De inzichten in dit boek leren iedere lezer, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatief dichter bij zichzelf te komen. In de hectiek van de communicatiebranche geen overbodige luxe. Het resultaat van dit boek komt voort uit een 40-jarige praktische communicatie ervaring van Riny. Hij weet in dit boek de verschillende stromingen in communicatie van de laatste decennia te combineren en te verfrissen. Met name de koppeling aan N.L.P. en de daaruit voortvloeiende Mibas-formule geven inzicht en een sterk pragmatische toepasbaarheid. Resultaat is er ook te behalen. Daarvoor moet je aan de slag met de vele oefeningen die in dit boek staan beschreven. Oefening baart kunst!
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
50% korting
9,85 4,92
50% korting
6,50 3,25
Tweedehands Beetje gebruikt
11,30
25% korting
14,50 10,87
25% korting
10,25 7,69
50% korting
9,85 4,92
50% korting
6,50 3,25
Tweedehands Beetje gebruikt
11,30
25% korting
14,50 10,87
25% korting
10,25 7,69

Anderen bekeken ook

Jan Rijkenberg
Concepting
11,00
P. Fentener van Vlissingen
ONDERNEMERS ZIJN EZELS
25% korting
2,92
Take Ligteringen
Ik krijg altijd gelijk
12,60
E.M. van den Eerenbeemt
De liefdesladder
6,70
9,90
Jan Prins
Nu even stil
39,30
Bert Thobokholt
Copy & concept
31,00
Karin Bosveld
Eenvoudig gelukkig
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje