• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Copy & concept

Prikkels voor reclamemakers
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

31,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Copy & concept
Copy & concept
Als nieuw
31,00
643900693
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789063692544
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIS Publishers
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
303

Waar gaat het over?

Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).
Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan. "Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen" -
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
koffietafelboek
Stapelweken
19,60
Stapelweken
9,90
50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
50% korting
Stapelweken
5,00 2,50
R. van Amerongen, R. van Amerongen
Retail And Interior Design
25% korting
Stapelweken
13,20 9,90
B. van Melick
Werktitel
25% korting
Stapelweken
26,95 20,21
koffietafelboek
Stapelweken
19,60
Stapelweken
9,90
50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
50% korting
Stapelweken
5,00 2,50
R. van Amerongen, R. van Amerongen
Retail And Interior Design
25% korting
Stapelweken
13,20 9,90
B. van Melick
Werktitel
25% korting
Stapelweken
26,95 20,21

Anderen bekeken ook

Barry de Waal
Copy & concept
25% korting
Stapelweken
18,75
Stapelweken
16,40
Stapelweken
4,10
Geef me een seintje
Larry Bossidy, Ram Charan
Confrontatie Met De Realiteit
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje