Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Advertising is dead

long live advertising
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789063691530
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
221

Waar gaat het over?

Twintig jaar geleden kon een adverteerder tachtig procent van de Amerikaanse bevolking bereiken met slechts drie reclamespotjes op de televisie. Vandaag zijn daarvoor 150 nodig. Reclame heeft het moeilijk door de gigantische hoeveelheid ervan en het gebrek aan innovatie binnen de traditionele reclameformats. Bovendien heeft de consument door mediafragmentatie en technologie steeds meer macht gekregen om ongewilde boodschappen weg te zappen. De nieuwe buzzwords zijn guerrilla, stealth, ambush, buzz, viral, grassroots, wildfire en ambient. Dit is het eerste boek waarin ze worden toegepast in een geïntegreerde benadering van communicatie. Advertising Is Dead is het enige complete overzicht van een wereldwijde accentverschuiving die van invloed is op allerlei soorten bedrijven. Het is onmisbaar voor alle professionals op het gebied van reclame, marketing en communicatie. Tom Himpe raakte gefascineerd door de ontwikkelingen in het landschap van media en communicatie toen hij marketing en communicatie studeerde in Brussel. Hij werkte vervolgens drie jaar bij het Belgische reclamebureau Duval Guillaume voor klanten als Douwe Egberts, Stella Artois en Hyundai. Tegenwoordig werkt hij als strategisch planner bij Mortierbrigade in Brussel voor grote Europese merken als eBay en Deutsche Bank.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
R. Ramakers
Less + more
70% korting
nog 1 op voorraad
16,00 4,80
nog 1 op voorraad
39,85
nog 1 op voorraad
15,95
nog 1 op voorraad
15,95
Chris van Uffelen
Packaging design
nog 1 op voorraad
26,55
Mieke Gerritzen
Save the humans
nog 1 op voorraad
11,95
R. Ramakers
Less + more
70% korting
nog 1 op voorraad
16,00 4,80
nog 1 op voorraad
39,85
nog 1 op voorraad
15,95
nog 1 op voorraad
15,95
Chris van Uffelen
Packaging design
nog 1 op voorraad
26,55
Mieke Gerritzen
Save the humans
nog 1 op voorraad
11,95

Anderen bekeken ook

Bert Thobokholt
Copy & concept
38,20
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Bethan James, Estelle Corke
Aftellen naar kerst
Geef me een seintje