• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Advertising is dead

long live advertising
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789063691530
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
BIS Publishers
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
221

Waar gaat het over?

Twintig jaar geleden kon een adverteerder tachtig procent van de Amerikaanse bevolking bereiken met slechts drie reclamespotjes op de televisie. Vandaag zijn daarvoor 150 nodig. Reclame heeft het moeilijk door de gigantische hoeveelheid ervan en het gebrek aan innovatie binnen de traditionele reclameformats. Bovendien heeft de consument door mediafragmentatie en technologie steeds meer macht gekregen om ongewilde boodschappen weg te zappen. De nieuwe buzzwords zijn guerrilla, stealth, ambush, buzz, viral, grassroots, wildfire en ambient. Dit is het eerste boek waarin ze worden toegepast in een geïntegreerde benadering van communicatie. Advertising Is Dead is het enige complete overzicht van een wereldwijde accentverschuiving die van invloed is op allerlei soorten bedrijven. Het is onmisbaar voor alle professionals op het gebied van reclame, marketing en communicatie. Tom Himpe raakte gefascineerd door de ontwikkelingen in het landschap van media en communicatie toen hij marketing en communicatie studeerde in Brussel. Hij werkte vervolgens drie jaar bij het Belgische reclamebureau Duval Guillaume voor klanten als Douwe Egberts, Stella Artois en Hyundai. Tegenwoordig werkt hij als strategisch planner bij Mortierbrigade in Brussel voor grote Europese merken als eBay en Deutsche Bank.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

p. van kesteren
Lou Kreymborg
nog 1 op voorraad
8,70
Tweedehands Als nieuw
8,35
nog 1 op voorraad
3,90
Tweedehands Als nieuw
5,45
Jonathan Raimes, Lakshmi Bhas
Retrografisch Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
7,90
p. van kesteren
Lou Kreymborg
nog 1 op voorraad
8,70
Tweedehands Als nieuw
8,35
nog 1 op voorraad
3,90
Tweedehands Als nieuw
5,45
Jonathan Raimes, Lakshmi Bhas
Retrografisch Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
7,90

Anderen bekeken ook

Bethan James, Estelle Corke
Aftellen naar kerst
4,75
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
14,00
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
27,15
5,75
Bert Thobokolt, Barry de Waal
Copy & Concept
15,60
Jan Adriaanse, Gijs Weenink
Never waste a good crisis
sorry, niet op voorraad
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad