• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wat is nu eigenlijk het probleem?

een krachtige en overtuigende adviesaanpak
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

14,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Beetje gebruikt
14,04
ISBN
9789089653505
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
104

Waar gaat het over?

Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbou- wing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan?In dit boek vind je een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen.* Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen.* Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen.* Bedoeld voor elke adviseur die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

E.H. Schein
Procesadvisering
4=3 actie
12,05
4=3 actie
6,75
Thijs Launspach
Fokking druk
4=3 actie
9,35
4=3 actie
12,70