• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wat hebben ze nu weer bedacht?

hoe een communicatieprincipe het verschil maakt bij uw verandertraject
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089650344
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
105

Waar gaat het over?

Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan, kent u uit eigen ervaring het frustrerende gevoel dat mensen al afhaken voor het veranderproces goed en wel is begonnen? Dit boek biedt een oplossing en een uitweg. Het laat zien hoe u met één simpel principe de kans vergroot dat veranderingen tot een succes worden. Dit principe klinkt u misschien paradoxaal in de oren: u moet het veranderdoel op de tweede plaats zetten. Richt u eerst op de relaties binnen het team of binnen de organisatie. Relatie eerst, veranderdoel daarna. Wat hebben ze nu weer bedacht bevat niet de zoveelste verandermethode met bijbehorend stappenplan. Het laat u kennismaken met een houding die uw kansen op succesvol veranderen vergroot, ongeacht het type organisatie, uw veranderdoel, de fase waar het proces in zit of de verandermethode die u volgt. Dit boek is dan ook voor managers, projectleiders, communicatiemanagers en -medewerkers, adviseurs en iedereen die in een organisatie dingen wil veranderen. Of het nu gaat om profit- of not-for-profitorganisaties.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

10% korting
9,04
9,85
7,50
30% korting
7,95
14,90
Marianne H.M. Smits
Doen wat ertoe doet
sorry, niet op voorraad
Jacqueline van Zwol
Gespreid Bedje Of Spijkerbed
sorry, niet op voorraad