Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategie voor dienstverleners

30 managementvragen en -antwoorden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

29,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategie voor dienstverleners
Strategie voor dienstverleners
Als nieuw
29,20
1060400724
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001797140
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
278

Waar gaat het over?

Strategie voor dienstverleners 3e druk is een boek van Wouter de Vries uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001797140 Slimme mensen verkrijgen inzicht door het stellen van vragen. Managers doen er daarom goed aan om meer vragen te stellen over hun eigen organisatie. Dit boek bespreekt 30 modellen aan de hand van onderliggende managementvraagstukken. Hoe wil uw organisatie groeien? Wat is de impact van omgevingsvariabelen op uw organisatie? Hoe komt klanttevredenheid tot stand? Kortom: inzicht verkrijgen door het stellen van goede vragen en het beantwoorden van deze vragen aan de hand van managementmodellen. Dit boek streeft ernaar elke willekeurige praktijksituatie bestuurbaar te maken. Het cre ert door de ge ntegreerde aanpak meer inzicht dan bestaande theorie- en modellenboeken.Dienst verlenen komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. Strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,55
4=3 actie
10,35
4=3 actie
6,25
4=3 actie
4,45
4=3 actie
15,20
4=3 actie
55,25
sorry, niet op voorraad
Marian Burk Wood
Het marketingplan
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
sorry, niet op voorraad