• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Spreken is zilver. Overtuigen is goud.

waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Spreken is zilver. Overtuigen is goud.
Spreken is zilver. Overtuigen is goud.
Als nieuw
5,75
ISBN
9789402110302
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Brave New Books
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
175

Waar gaat het over?

Mediatraining op zijn best. Door iemand die reeds 25 jaar in de vuurlinie staat. De auteur deelt al zijn methodes en technieken op een zeer heldere en praktische wijze met u. Simpel, maar niet simplistisch. Graai voortaan mee uit zijn media-trukendoos. Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen? Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren. Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een onderscheid tussen basistechnieken en meer geavanceerde kennis. U kan er op elk niveau, en vooral uiterst snel, mee aan de slag. Bij manier van spreken bent u na een uur lezen klaar voor uw vuurproef. Deze handleiding is praktijkgericht. Simpel maar niet simplistisch. De auteur deelt 25 jaar ervaring en methodes met u. Laat u meekijken in en graaien uit zijn trukendoos. Zodat u uw punt helder brengt. Innemend, verleidelijk en overtuigend. "Eindelijk een mediatraining door iemand die gewend is vragen te beantwoorden en ze niet, zoals een journalist enkel moet stellen. Bovendien met verve in dit boek, vol kleine en grote praktische tips." â Marc is een echte communicatiedeskundige."
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45

Anderen bekeken ook

Dale Carnegie, Gerard Grasman
Hoe je vrienden maakt en mensen beinvloedt
11,00
Klaas Wiertzema, Patricia Jansen
Spreken in het openbaar
18,15
Rachel Hore
Sterrennacht
4,75
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
34,55
Chris Aalberts, Maarten Molenbeek
Mediarelaties en persvoorlichting
sorry, niet op voorraad
James Borg
Overtuigen
sorry, niet op voorraad
Gerard Verbeek, Bob Joosten
Gevleugelde woorden
sorry, niet op voorraad