Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043024471
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2012

Waar gaat het over?

Sportmanagement biedt de toekomstige (sport)manager alles wat nodig is om te scoren! Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste facetten van sportmanagement. Na een inleidend deel over de nationale en internationale sportwereld wordt aandacht besteed aan verschillende vraagstukken waar een manager in de sportsector mee te maken heeft, zoals strategie, cultuur en HRM. Ook de financiële en ethische aspecten van sportmanagement komen aan bod. Deze tweede editie bevat nieuwe hoofdstukken over sportbeleid, leiderschap, organisatiestructuur, organisatiecultuur en ethiek. De stof wordt geïllustreerd met actuele cases en uitgelegd aan de hand van praktijkvoorbeelden. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals een begrippentrainer, multiplechoicevragen en extra cases. Sportmanagement is geschreven voor studenten van opleidingen die te maken hebben met sport en actieve vrijetijdsbesteding. Verder is het geschikt voor iedereen die werkzaam is in de sport en zich om professionele redenen wil verdiepen in sportmanagement. John Beech is hoofd van de afdeling Leisure, Sport and Tourism Management aan de Coventry Business School. Simon Chadwick maakt deel uit van de onderzoeksgroep Sportmanagement aan de Leeds University Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Marije van 't Verlaat. Zij is in 2010 gepromoveerd op de toepassing van marketing in de georganiseerde sport, waarvoor ze de NKS Boymansprijs ontving. Ze is docent Sportmanagement en Sportbeleid bij de opleiding SPECO/Johan Cruyff University aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
19,90
4=3 actie
14,40
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
4=3 actie
36,30
70% korting
4=3 actie
19,00
4=3 actie
9,80
4=3 actie
19,90
4=3 actie
14,40
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
4=3 actie
36,30
70% korting
4=3 actie
19,00
4=3 actie
9,80

Anderen bekeken ook

Pieter Goiris
#inthemoment
70% korting
4=3 actie
7,65
Marije van 't Verlaat
Sportmanagement
4=3 actie
43,00
40% korting
4=3 actie
21,95
Raôul Oudejans
Sportpsychologie
4=3 actie
21,90
Geef me een seintje
Edith Rozendaal
SportMindfulness
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Steven Gerrard, Henry Winter
Gerrard My Autobiography
Geef me een seintje
Jan van Winckel, Jean Pierre Meert
Voetbalconditie
Geef me een seintje
Adri Broeke, Ben Hattink
Basisboek sportmanagement
Geef me een seintje
H. Westerbeek
SportManagement
Geef me een seintje
Geef me een seintje