Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Pitchen is topsport / Relatiemedia / 5

Bureaucompetities: visies aanpak en tactiek
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.
40% korting
nog 1 op voorraad

12,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Pitchen is topsport / Relatiemedia / 5
Pitchen is topsport / Relatiemedia / 5
Als nieuw
12,00
372101473
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789076051369
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Beerens Business Press bv
Jaar van uitgifte
2012

Waar gaat het over?

Relatiemedia 5 - Pitchen is topsport 1e druk is een boek van Sak van den Boom uitgegeven bij Beerens Business Press B.V.. ISBN 9789076051369 35 professionals over bureaucompetities: Je moet weten voor wie je het doet. Daar speel je vakkundig op in. Goed pitchen is meer dan een briljant idee brengen. Dat is net zoveel luisteren als vertellen. Dat is soms liefde op het eerste gezicht. 35 persoonlijke visies, gebaseerd op de praktijk. Leerzaam voor iedere marketeer die een bureaucompetitie uitschrijft maar ook voor bureaus die als beste voor de dag willen komen. Interviews met Willem Vierdag, Aart Lensink, Coen Zeevenhooven, Jan-Christiaan Hellendoorn, Henk Jacobs, Ad van der Salm, Alec Bergsma, Luis Mendo, Gusta Winnubst, Simone Koudijs, Olivier Wegloop, Willem Koch, Rogier IJzermans, Jeroen Maters, Fred Hermsen, Robbert Zantinge, Rob van Vuure, Jeroen Hemels, Kees Diamant, Niels van de Velde, Monique Gooren, Frans Hagenaars, Nico Rijkhoff, Ard Krak, Petra Schuttel, Rob Benjamens, Sak van den Boom. En columns van Bert Jalink, Luuk van Beers, Hans Verstraaten, Martin van Velzen, Rob van Vuure, Charles Borremans, Sak van den Boom, Marianne Robben, Wim Huiser, Rupert van Woerkom, John Brands, Hans Luiken, Frank van Eijk.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Niels Aalberts
Doorbraak!
70% korting
7,50
Niels Aalberts
Doorbraak!
70% korting
7,50
Tweedehands Als nieuw
11,55
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
70% korting
nog 1 op voorraad
7,00
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Niels Aalberts
Doorbraak!
70% korting
7,50
Niels Aalberts
Doorbraak!
70% korting
7,50
Tweedehands Als nieuw
11,55
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
70% korting
nog 1 op voorraad
7,00
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

Willem Bemboom
Omgaan met de media
40% korting
5,55
10,00
Yara Michels
Focus op fans
7,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing, 5e editie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Olivier M. Sprangers, Olivier Sprangers
De Schijf van vijf
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Marjolein Diks
Het Klein ABC
sorry, niet op voorraad
Quintin Wierenga
Pitchen op de werkvloer
sorry, niet op voorraad