• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Uit De Grijze Massa

Waarom Ons Brein Het Ene Merk Boven Het Andere Verkiest
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
niet meer nieuw verkrijgbaar

5,45 4,09

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Uit De Grijze Massa
Uit De Grijze Massa
Als nieuw
4,09
1000900229
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043017909
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
208

Waar gaat het over?

Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo’s en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat je een product of dienst kocht. Was je je er van bewust waarom je juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe win je deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
Marc Oosterhout
Power Brands 2.0
Tweedehands Als nieuw
13,30
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
Marc Oosterhout
Power Brands 2.0
Tweedehands Als nieuw
13,30