• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Opgaven Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners

Auteur J. Kloos
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789039523575
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
128

Waar gaat het over?

Het Opgavenboek Marketing voor facilitaire dienstverleners is primair bedoeld voor HBO-studenten die de opleiding Facility Management volgen. Ook studenten die de Masteropleiding Facility Management volgen wordt dit boek van harte aanbevolen. Het opgavenboek vormt een belangrijk onderdeel bij het toepassen van de theorie. Het bevat een ruim aanbod aan opgaven die de student inzicht geven in de manier waarop een facilitaire dienstverlener zijn marktgerichtheid kan vergroten. Een pluspunt is, dat bij alle opgaven een praktijksituatie als uitgangspunt wordt genomen. Om als student de leerstof eigen te maken, is een breed pakket aan oefenmateriaal beschikbaar. Via meerkeuzevragen wordt de begripskennis van de student getest. De open vragen toetsen vooral of de student voldoende inzicht heeft gekregen in de leerstof. De discussie-opdrachten doen een beroep op de communicatieve vaardigheden van de student. Individueel of in een werkgroep geeft de student zijn visie op een praktijkprobleem. De praktijkcases doen een beroep op het analytisch en probleemoplossend vermogen van de student.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies