• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kijken, kijken ... anders kopen

praktijk ervaart, wetenschap verklaart
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kijken, kijken ... anders kopen
Kijken, kijken ... anders kopen
Als nieuw
5,00
ISBN
9789462201026
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Nieuwe generaties kopen anders, leven anders en maken andere keuzen. Internet heeft ons denken, ons gedrag en onze communicatie drastisch veranderd. Toch worden de oude structuren van werken, wonen en winkelen krampachtig in stand gehouden, met problemen in de winkels en fricties en irritaties bij de klant als gevolg. Maar klant en markt zullen er in de nabije toekomst nog heel anders uit gaan zien. De klant zal zich anders oriënteren en anders gaan kopen, waardoor het koopproces verandert. Willen organisaties deze disruptieve verandering overleven, dan moeten ze aanpassingen doorvoeren in hun aanbod, marketing, flexibiliteit, logistieke processen, subscription models en financiële modellen. Bovendien zal er aandachtig moeten worden gekeken naar de inrichting van winkelgebieden en mogelijke ombuiging van koopstromen daarbinnen. In dit boek behandelt bestsellerauteur Cor Molenaar de veranderende koopprocessen en schetst hij een toekomstbeeld van de klant en de markt. Aan de hand van talloze marktonderzoeken en diverse praktijkvoorbeelden behandelt hij de trends, de theorie, de rol van internet, disruptie en toekomstige hybride businessmodellen. Hij beschrijft de impact van nieuwe technologie, gebruikt de customer journey als basis voor koopproces en klantbenadering, en schetst hoe winkels en winkelgebieden zich moeten aanpassen aan de toekomst. Niet meedoen is onmogelijk. Cor Molenaar Cor Molenaar is buitengewoon hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, een veelgevraagd spreker en directeur van strategisch adviesbureau eXQuo Consultancy.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
5,05
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Beetje gebruikt
12,10
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
5,05
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Klanthelden in de 9 + organisatie
Tweedehands Beetje gebruikt
12,10
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Qlientz, Creative Powerhouse, L. Zevenbergen
´t Is groen
4,35
Brandon Eley, Shayne Tilley
Online marketing inside out
4,85
Cor Molenaar
Actie!
5,00
Percy Dens, Dens, Percy
Business As Unusual
4,75
11,75
R.P. van der Kind, Kind
Retailmarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad