• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediapsychologie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047301202
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
191

Waar gaat het over?

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. <br/>Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. <br/>In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.<br/>Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
6,45
Tweedehands Als nieuw
30,05
Tweedehands Als nieuw
18,40
Tweedehands Als nieuw
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
6,45
Tweedehands Als nieuw
30,05
Tweedehands Als nieuw
18,40
Tweedehands Als nieuw
16,00