• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediapsychologie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047301202
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
191

Waar gaat het over?

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. <br/>Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. <br/>In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.<br/>Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Ard Heuvelman
Mediapsychologie
6,04

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
Tweedehands Als nieuw
14,35
Tweedehands Echt gebruikt
12,15
25% korting
26,80 20,10
25% korting
5,40 4,05
Geef me een seintje
Lisanne Warmerdam
Behandeluitkomsten
31,55
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
Tweedehands Als nieuw
14,35
Tweedehands Echt gebruikt
12,15
25% korting
26,80 20,10
25% korting
5,40 4,05
Geef me een seintje
Lisanne Warmerdam
Behandeluitkomsten
31,55

Anderen bekeken ook

50% korting
3,40
Ilse van de Laar-Wijdeven
Recht in de creatieve industrie
10,45
25% korting
3,34
Betteke van Ruler
Communicatie is een vak
23,80
René van Hoften
Reclamepsychologie
Geef me een seintje
Geef me een seintje