Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media morgen - de media op zijn kop

overleven onze klassieke media de radicale impact van internet, social media en mobile?
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789081698412
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoo/Business contact
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat?Jij en ik gedragen ons als consumenten vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen?In Media Morgen neemt Jo Caudron je mee naar de toekomst van de media. Ondankshun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeershun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwdeconsument. Ontdek de weg naar die grote uitdagingen!Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologieen media. Hij is een veelgevraagd spreker op het vlak van digitaleen sociale media en adviseert grote bedrijven in binnen- en buitenland.Zijn gedreven vertelstijl inspireert iedereen bij wie de medianauw aan het hart liggen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
40% korting
nog 1 op voorraad
11,30 6,78
70% korting
13,75 4,12
Annemarie van Essen
Maak je eigen apps
70% korting
nog 1 op voorraad
6,00 1,80
Esther Molenaar
Bloggen doe je zo!
Tweedehands Als nieuw
10,80
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
nog 1 op voorraad
5,60
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
40% korting
nog 1 op voorraad
11,30 6,78
70% korting
13,75 4,12
Annemarie van Essen
Maak je eigen apps
70% korting
nog 1 op voorraad
6,00 1,80
Esther Molenaar
Bloggen doe je zo!
Tweedehands Als nieuw
10,80
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
nog 1 op voorraad
5,60

Anderen bekeken ook

70% korting
9.999,00 2,40
Katheline De Lembre
Media onder de loep
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Hanneke Evers
Media-Ethiek
sorry, niet op voorraad