• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingkassa

accountability voor de resultaatgedreven marketingorganisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001807849
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
120

Waar gaat het over?

Marketingkassa 1e druk is een boek van Michiel van de Watering uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001807849 Op een toegankelijke, heldere manier beschrijft Michiel van de Watering In Marketingkassa accountability voor de resultaatgedreven organisatie de verschillende aspecten van accountability van marketing. Dit boek is de perfecte bedrijfseconomische aanvulling voor bij alle opleidingen waar marketing een belangrijk vak is. Marketingactiviteiten zorgen voor groei en/of behoud van omzet en klanten. Helaas wordt de effectiviteit van marketingactiviteiten niet altijd goed gemeten, zodat de hoogte en het rendement van marketingbudgetten ter discussie kunnen komen te staan. Marketing accountability staat in dienst van evaluating and controlling marketing performance (Kotler, 1999). Accountability is niet alleen bruikbaar om achteraf resultaten te rapporteren, maar vooral om betere beslissingen te nemen. In Marketingkassa passeren de volgende onderwerpen de revue: nut en drijfveren van accountability, budget en doelstellingen in de marketingcyclus, mediakeuzes en resultaatmetingen, accountability van verschillende doelgroepen/funnels, rendementsvraagstukken, marketingautomatisering, organisatiecultuur etc. Het laatste hoofdstuk biedt een helder tienstappenplan om accountability in het marketingproces te integreren.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
35,00
P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
20% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
20% korting
8,25
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
20% korting
6,60
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
10% korting
nog 1 op voorraad
9,00
Tweedehands Als nieuw
35,00
P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
20% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
20% korting
8,25
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
20% korting
6,60
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
10% korting
nog 1 op voorraad
9,00

Anderen bekeken ook

30% korting
6,00
11,50
7,30
Marlies Harlaar, Michiel Oudehand
Export
sorry, niet op voorraad
Th. van Achterberg
Effectief Verplegen
sorry, niet op voorraad